6 maja ruszył nowy projekt non profit skierowany do polskich przedsiębiorców, organizowany przez firmę Yintaro. Jego celem jest dostarczanie innowacyjnych programów, aplikacji i poradników, które usprawniają prowadzenie biznesu i pomagają w pozyskiwaniu wartościowych kontaktów.

Uczestnicy pierwszej edycji otrzymają 40-dniowy abonament na korzystanie z monitoringu marki w sieci, poradnik oraz 10 % zniżki na dalsze korzystanie z usługi. Partnerem akcji jest Brand24. 

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zaletą projektu jest możliwość wypromowania najciekawszych, a zarazem najskuteczniejszych narzędzi, ułatwiających prowadzenie biznesu. Dodatkowo, działania mają na celu wspieranie innowacyjnych start-upów, które wprowadzają coraz to ciekawsze produkty na polskie i zagraniczne rynki.

- Chcieliśmy wyjść z propozycją niekomercyjnej wymiany doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami – mówi Marta Lipka-Krawczyk, Managing Partner Yintaro. Sami zarządzamy bazami danych i wiemy jak je wykorzystać, by dotrzeć do tych firm , którym dane rozwiązania są najbardziej przydatne. Jesteśmy przekonani, że taka nowa jakość wymiany treści pozytywnie wpłynie na polskie przedsiębiorstwa oraz rozwój start-upów w Polsce. 

Zgłoszenia do pierwszej edycji projektu przyjmowane są do 15 maja. Kolejna odsłona umożliwia skorzystanie z biznesowego kursu języka angielskiego, prowadzonego przez firmę Funmedia.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie www.laczymyprzedsiębiorców.pl

Zdjęcie główne artykułu by flickr.com/photos/joi/CC BY 2.0

Komentarze (0)