Grupa AMP Media wprowadza na rynek swoją nową markę PoProstu.Net. To jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social media.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Dział social media PoProstu.Net powstał w odpowiedzi na duże i stale rosnące zainteresowanie wielu firm obecnością ich marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, czy YouTube. - Od jakiegoś czasu realizujemy dla naszych klientów działania promocyjne wykorzystując social media i zauważyliśmy, że przynoszą one pozytywny skutek. Dodatkowo widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest duże, stąd też narodził się pomysł stworzenia wyspecjalizowanego działu i jednocześnie brandu PoProstu.Net. Zaangażowaliśmy do niego osoby doskonale czujące ten  kawałek internetowego tortu i rozumiejące jego specyfikę – tłumaczy Maciej Żmijewski, Prezes Zarządu Grupy AMP Media.

Zadaniem Poprostu.Net jest budowanie i realizacja strategii obecności marek w social media, poprzez skuteczną komunikację i działania promocyjne.  Na początku dział będzie bazował na bogatym doświadczeniu Grupy AMP Media, która – jak wspomniał Maciej Żmijewski – prowadziła już takie działania w ramach dotychczasowych struktur dla kilku swoich klientów. Ich skutkiem są trwałe i lojalne stosunki z otoczeniem, które przekładają się na wymierne efekty, jak np. wzrost sprzedaży czy pozytywny wizerunek marki w Internecie. Osobą kierującą działem jest Marcin Jurczyński, osoba doskonale znająca rynek social media i mechanizmy nim rządzące. - Najważniejszym elementem działań w mediach społecznościowych jest atrakcyjny dialog. Wprowadzenie marki do serwisu to pierwszy i tak naprawdę najłatwiejszy krok. Kluczem do sukcesu jest natomiast wciągnięcie w społeczność marki jak najwięcej osób i utrzymywanie z tą grupą stałego kontaktu. Takie działania prowadzą bezpośrednio do celu, a jest nim dla nas mierzalny efekt – tłumaczy Marcin Jurczyński.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)