Maciej Budzich, autor bloga blog.mediafun.pl, oraz Tomasz Topa, autor bloga tomasz.topa.pl, będą gośćmi trzeciego szkolenia organizowanego w ramach cyklu Akademia Social Media. Prelegenci opowiedzą uczestnikom o tajnikach działania blogosfery i współpracy z blogerami.

Spotkanie odbędzie się 19 września br., w Centrum Coworkingowo-Konferencyjnym AntWork w Gdańsku. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl. Organizatorem cyklu jest agencja Personal PR.

Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Do grona prelegentów zapraszani są najlepsi specjaliści z branży internetowej, marketingu i PR, a także nowych technologii. Akademia dedykowana jest zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom zawodowo zajmującym się komunikacją i promocją firm i marek.

Tajniki blogosfery
Podczas trzeciego szkolenia w Gdańsku (Krok trzeci – social media szerzej, czyli blogosfera) wystąpią znani blogerzy, Maciej Budzich i Tomasz Topa. Prelegenci zdradzą, jak z sukcesem prowadzić własnego bloga firmowego oraz w jaki sposób firmy mogą nawiązywać owocną współpracę z blogerami. Ponadto na szkoleniu omówione zostaną mikroblogi i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji, czyli to, co początkującym sprawia często trudności.

Współpraca z blogerami to coraz bardziej popularna forma komunikacji i promocji. Jest wiele marek, które dzięki uwadze blogera zyskują uznanie wśród rzeszy klientów. W internecie pojawiają się też case’y, w których opiniotwórczy blogerzy ostro krytykują sposoby nawiązywania z nimi współpracy. Na Akademii Social Media nasi goście opowiedzą, jak unikać takich sytuacjimówi Karolina Janik, Personal PR.

Wyniki najnowszych badań wskazują, że aż ok. 70 procent marketerów chce zgłębiać wiedzę na temat mediów społecznościowych, zwracając szczególną uwagę na blogosferęmówi Marta Laskowska,  Personal PR. – Media społecznościowe mają wielką zaletę: korzystanie z nich nie wymaga dużego doświadczenia, jednak ważne jest kreatywne podejście i przestrzeganie dobrych praktyk, na które zwracamy uwagę uczestnikom Akademii Social Media.

Dalsze szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii komunikacji w social media, maksymalizacji skuteczności działań, kampanii niestandardowych. Cykl zakończą szkolenia na temat reklamy i aplikacji, a także monitorowania i mierzenia sukcesu działań. Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie, a osoby, które ukończą 6 z 8 szkoleń dostaną certyfikaty.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.AkademiaSocialMedia.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)