Dobiegły końca czteromiesięczne testy systemu Brand24. Wzięło w nich udział prawie tysiąc osób. W poniedziałek 12 września firma rozpoczyna sprzedaż swojego produktu.


Brand24 jest narzędziem do monitorowania publikacji internetowych. System zbiera i analizuje informacje z całego internetu, zwracając szczególna uwagę na dane pochodzące z serwisów społecznościowych.Realizowany jest również pomiar natężenia szumu wokół wybranej marki, produktu lub wybranych słów kluczowych. Jednocześnie identyfikowane są najważniejsze miejsca i osoby w analizowanym temacie.

Cechą wyróżniającą Brand24 jest szybkość zbierania danych. Produkt oferuje możliwość wyszukiwania informacji w czasie rzeczywistym.

Zbierane informacje mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie. Podstawowym obszarem wykorzystania narzędzia jest marketing w serwisach społecznościowych (social media marketing). Można je wykorzystać zarówno przy planowaniu strategii (np. audyt social media), jak i przy kontroli ich realizacji. Równocześnie zbierane dane mogą być wykorzystane w szerszym zakresie działań marketingowych. Brand24 jest użyteczny m.in. przy analizie odbioru kampanii reklamowych, analizie konkurencji czy zachowań konsumentów (consumer insights). Narzędzie to będzie też niezbędnym elementem skutecznych strategii identyfikacji i zarządzania kryzysami wizerunkowymi w serwisach społecznościowych.

Usługi Brand24 powinny być szczególnie interesujące dla agencji social media, interaktywnych i reklamowych, agencji PR oraz domów mediowych, które realizują usługi marketingowe lub komunikacyjne w serwisach społecznościowych.  Produkt będzie też bardzo użytecznym narzędziem dla działów marketingu firm, których produkty i usługi adresowane są do młodych odbiorców, jak np. firmy odzieżowe, kosmetyczne czy dystrybutorzy filmów.

Zakres usług można dobierać spośród gotowych pakietów, różniących się takimi parametrami, jak m.in. liczba słów kluczowych czy częstość wyszukiwania nowych treści. Oferta jest adresowana do kilku grup klientów. Klienci biznesowi będą wykorzystywać bogate w funkcje konta komercyjne. Dla osób indywidualnych i mniejszych firm przeznaczono mniej rozbudowane konta prywatne.

- Różnicując ceny pakietów zależało nam na tym, by koszty były optymalnie dopasowane do możliwości i potrzeb użytkownika - mówi twórca Brand24 Michał Sadowski i dodaje: - Z perspektywy wielu firm nasz program to sposób na najtańsze i najszybsze badania rynkowe, w których zbierane dane pochodzą wprost od konsumentów.W trudnych warunkach rynkowych to duża wartość dla wielu firm.

W okresie testów, Brand24 zebrał ponad 3 miliony wyników. Najaktywniejszym źródłem wyników był Facebook (926 tys. wyników), mikroblogi (770 tys. wyników), blogi (502 tys.) oraz fora (407 tys.). Monitorowano i analizowano ponad 2300 fraz. Łączny czas testów wyniósł 3 643 godziny. Szczegółowe podsumowanie betatestów w formie infografiki będzie można znaleźć na Social24.pl.

- Bardzo cieszy nas ogromne zainteresowanie produktem. Dopiero co startujemy oficjalnie, a narzędzie ma już pierwszych płatnych klientów. Nie moglibyśmy też wyobrazić sobie lepszych opinii na temat Brand24 pojawiających się w social media. Wszystko to, jeszcze bardziej motywuje nas do intesywnej pracy i rozwoju narzędziadodaje Sadowski.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)