W poniedziałek 29. sierpnia na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, odbyła się pierwsza konferencja w ramach projektu Web Mobile Start-up School, otwierająca cykl miesięcznych warsztatów dla młodych przedsiębiorców i programistów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pierwszy blok konferencji miał odpowiedzieć na pytanie czy warto inwestować w start-up'y. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać Artura Bielaszki z Art Capital, który opowiedział o tym, jak start-up może pozyskać finanse z New Connect, Daniela Rolkiewicza z LabMSF, który poruszył temat inkubatorów technologicznych, a także Mariusza Sperczyńskiego z e-Fund, który przekonywał, że inwestycja w start-up'y jest profitowym rozwiązaniem.

Drugi blok obejmował przykłady wzięte prosto z życia start-up'ów. Tomasz Popów, używając własnego przykładu storino.pl, z pierwszej ręki udzielił młodym przedsiębiorcom praktycznych rad, na co szczególnie zwrócić uwagę i jakich błędów się wystrzegać tworząc własny start-up. Michał Sadowski w oparciu o Brand24 opowiedział o dynamice budowy start-up'a i kreowaniu jego wizerunku. Całość zakończył Tomasz Leśniak z Huwei, który na podstawie doświadczeń światowych start-up’ów - HTC, Huawei - starał się pokazać istotne znaczenie budowy kanałów dystrybucji w procesie uruchamiania start-up.

Konferencja zakończyła się panelem dyskusyjnym, w którym udział brali: Michał Ciemiński (Platinum Seed Capital), Rafał Agnieszczak (grupa fotka.pl), Mateusz Sell (FileMedic), Tomasz Popów (storino.pl), Tomasz Leśniak (Huawei), Michał Sadowski (Brand24) oraz Mariusz Sperczyński (e-Fund). Uczestnicy debaty próbowali odpowiedzieć na pytanie: ‘Czy w Polsce mamy szanse zbudować globalne start-up'y z branży mobile, które mogłyby stać się polskim towarem eksportowym?’

Następnego dnia rozpoczął się cykl warsztatów Web Mobile Start-up School, w którym udział bierze sześcioro pomysłodawców innowacyjnych start-up’ów z branży Web mobile.

Organizatorem wydarzenia były firmy: LabMSF, Coaching Center oraz Code Sprinters.

Szczegóły na: www.labmsf.com oraz na www.facebook.com/LabMSF

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)