Międzynarodowe spotkanie e-nnovation już za trzy tygodnie. Znamy kolejnych prelegentów konferencji. Do ich grona dołączył ostatnio Don Dodge, związany z takimi gigantami jak AltaVista, Microsoft czy Google. A także Michael Sauer, twórca innowacyjnej platformy reCommerce, Brian Kalma, ceniony specjalista w zakresie User Experience, czy Alex Puig, który doradzał prezydentowi FC Barcelony.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Przygotowania do e-nnovation idą pełną parą. Podczas dwóch dni konferencji goście rozmawiać będą o sytuacji na rynku e-commerce, nowych trendach, kierunkach i barierach rozwoju branży. Spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę, ale również wymienić się doświadczeniami. Na liście prelegentów pojawiły się kolejne nazwiska osób z czołówki światowego e-commerce, takie jak Don Dodge, który z biznesem internetowym i software’owym związany jest od ponad 25 lat, m.in. jako członek grupy zarządzającej AltaVista, ewangelista Microsoftu, a obecnie doradca developerów budujących aplikacje dla Google. Na e-nnovation będzie można spotkać także Michaela Sauera, założyciela i CEO FLIP4NEW, serwisu internetowego, który wykorzystuje najnowszy trend w e-handlu – reCommerce, Briana Kalmę, który przez kilka lat zarządzał User Experience sklepu internetowego Zappos.com, wykupionego przez Amazon za 1,2 mld dolarów. Na konferencji pojawi się także Alex Puig odpowiedzialny za rozwój Softonic – platformy umożliwiającej darmowe i legalne pobieranie aplikacji, który także doradzał w zakresie działań w sieci Sandro Rosellowi, prezydentowi FC Barcelony.

- E-nnovation to wydarzenie, na którym powinien pojawić się każdy, kto podąża za najnowszymi trendami związanymi z internetemmówi Alex Barrera, inwestor i doradca w zakresie e-biznesu, który w tym roku po raz drugi będzie gościem e-nnovation. – Daje niezwykłe możliwości spotkania i rozmowy z wybitnymi prelegentami, a także interakcji między uczestnikami. To właśnie świeże spojrzenie na internetowy rynek i duże możliwości networkingu powodują, że e-nnovation wyróżnia się na tle innych wydarzeń branżowych w Europie Środkowo-Wschodniej – dodaje.

Do udziału w konferencji zaproszone są osoby zajmujące się e-biznesem – przedstawiciele branży z Europy Środkowo-Wschodniej, właściciele sklepów internetowych, dostawcy rozwiązań i technologii wspierających e-commerce, początkujący e-przedsiębiorcy. E-nnovation to wartościowe spotkanie dla przedstawicieli branży retail, którzy są zainteresowani nowymi kanałami sprzedaży, a także dla firm, które chcą inwestować w dynamicznie rozwijający się rynek nowych technologii i internetu.

Dla czytelników Mam Startup przygotowano specjalną zniżkę na udział w konferencji. Aby zaoszczędzić prawie 150 zł, wystarczy przy rejestracji wpisać kod mamstartup25%, koszt uczestnictwa wyniesie wtedy 447,75 zł. W ramach tej opłaty uczestnik otrzymuje:

  • wstęp na wykłady i panele dyskusyjne;
  • komplet materiałów konferencyjnych;
  • T-shirt e-nnovation;
  • przerwy kawowe i lunch w czasie dwóch dni konferencji;
  • zaproszenie na imprezę konferencyjną.

Dodatkowo, dla uczestników e-nnovation, organizatorzy przygotowali zniżkę na nocleg w wybranych hotelach. Przy rezerwowaniu pokoju w hotelu IBB Andersia lub Novotel Centrum wystarczy podać hasło e-nnovation, a cena noclegu na czas konferencji będzie niższa.

Spotkanie odbywa się w dniach 10-11 października w Poznaniu w salach konferencyjnych hotelu IBB Andersia. Wykłady i panele dyskusyjne będą prowadzone w języku polskim i angielskim z symultanicznym tłumaczeniem.
Zgłoszenia można dokonać na stronie https://rejestracja.e-nnovation.pl/registration/form.html?conferenceId=60067A57CC64E7DFE4C54D9503ECC6C6.

Więcej informacji o konferencji na stronie http://e-nnovation.pl/.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)