Międzynarodowe spotkanie e-nnovation już za trzy tygodnie. Znamy kolejnych prelegentów konferencji. Do ich grona dołączył ostatnio Don Dodge, związany z takimi gigantami jak AltaVista, Microsoft czy Google. A także Michael Sauer, twórca innowacyjnej platformy reCommerce, Brian Kalma, ceniony specjalista w zakresie User Experience, czy Alex Puig, który doradzał prezydentowi FC Barcelony.


Przygotowania do e-nnovation idą pełną parą. Podczas dwóch dni konferencji goście rozmawiać będą o sytuacji na rynku e-commerce, nowych trendach, kierunkach i barierach rozwoju branży. Spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę, ale również wymienić się doświadczeniami. Na liście prelegentów pojawiły się kolejne nazwiska osób z czołówki światowego e-commerce, takie jak Don Dodge, który z biznesem internetowym i software’owym związany jest od ponad 25 lat, m.in. jako członek grupy zarządzającej AltaVista, ewangelista Microsoftu, a obecnie doradca developerów budujących aplikacje dla Google. Na e-nnovation będzie można spotkać także Michaela Sauera, założyciela i CEO FLIP4NEW, serwisu internetowego, który wykorzystuje najnowszy trend w e-handlu – reCommerce, Briana Kalmę, który przez kilka lat zarządzał User Experience sklepu internetowego Zappos.com, wykupionego przez Amazon za 1,2 mld dolarów. Na konferencji pojawi się także Alex Puig odpowiedzialny za rozwój Softonic – platformy umożliwiającej darmowe i legalne pobieranie aplikacji, który także doradzał w zakresie działań w sieci Sandro Rosellowi, prezydentowi FC Barcelony.

- E-nnovation to wydarzenie, na którym powinien pojawić się każdy, kto podąża za najnowszymi trendami związanymi z internetemmówi Alex Barrera, inwestor i doradca w zakresie e-biznesu, który w tym roku po raz drugi będzie gościem e-nnovation. – Daje niezwykłe możliwości spotkania i rozmowy z wybitnymi prelegentami, a także interakcji między uczestnikami. To właśnie świeże spojrzenie na internetowy rynek i duże możliwości networkingu powodują, że e-nnovation wyróżnia się na tle innych wydarzeń branżowych w Europie Środkowo-Wschodniej – dodaje.

Do udziału w konferencji zaproszone są osoby zajmujące się e-biznesem – przedstawiciele branży z Europy Środkowo-Wschodniej, właściciele sklepów internetowych, dostawcy rozwiązań i technologii wspierających e-commerce, początkujący e-przedsiębiorcy. E-nnovation to wartościowe spotkanie dla przedstawicieli branży retail, którzy są zainteresowani nowymi kanałami sprzedaży, a także dla firm, które chcą inwestować w dynamicznie rozwijający się rynek nowych technologii i internetu.

Dla czytelników Mam Startup przygotowano specjalną zniżkę na udział w konferencji. Aby zaoszczędzić prawie 150 zł, wystarczy przy rejestracji wpisać kod mamstartup25%, koszt uczestnictwa wyniesie wtedy 447,75 zł. W ramach tej opłaty uczestnik otrzymuje:

  • wstęp na wykłady i panele dyskusyjne;
  • komplet materiałów konferencyjnych;
  • T-shirt e-nnovation;
  • przerwy kawowe i lunch w czasie dwóch dni konferencji;
  • zaproszenie na imprezę konferencyjną.

Dodatkowo, dla uczestników e-nnovation, organizatorzy przygotowali zniżkę na nocleg w wybranych hotelach. Przy rezerwowaniu pokoju w hotelu IBB Andersia lub Novotel Centrum wystarczy podać hasło e-nnovation, a cena noclegu na czas konferencji będzie niższa.

Spotkanie odbywa się w dniach 10-11 października w Poznaniu w salach konferencyjnych hotelu IBB Andersia. Wykłady i panele dyskusyjne będą prowadzone w języku polskim i angielskim z symultanicznym tłumaczeniem.
Zgłoszenia można dokonać na stronie https://rejestracja.e-nnovation.pl/registration/form.html?conferenceId=60067A57CC64E7DFE4C54D9503ECC6C6.

Więcej informacji o konferencji na stronie http://e-nnovation.pl/.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)