6 października br. odbędzie się trzecia odsłona Kongresu Netii Biznes to Rozmowy. Oprócz pierwszego w Polsce wystąpienia Randi Zuckerberg, jednego z najlepszych specjalistów od marketingu w internecie na świecie, goście Kongresu wysłuchają również doświadczonych biznesmanów i specjalistów. Omówią oni praktyczne aspekty trzech głównych tematów kongresu: cloud computing, unified communication i social media.

Kongres Netii to co roku okazja do spotkania, wysłuchania i dyskusji z prelegentami, którzy odnieśli sukces w biznesie i dzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród tegorocznych prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele firm Alcatel-Lucent, Broadsoft, Ericsson ,Microsoft, Polcom i Raiffeisen Bank.

Zeszłoroczny Kongres został bardzo wysoko oceniony przez uczestników. Aż 94 proc. ankietowanych poleciłoby udział w Kongresie swoim znajomym. Nowa edycja ma jeszcze bardziej zaangażować gości. Nowością w tym roku będzie możliwość przetestowania rozwiązań oraz jeszcze większa intensywność i interaktywność sesji.

- Co roku coraz wyżej stawiamy poprzeczkę. Chcemy mówić o nowych trendach, ale w taki sposób, by goście mogli wrócić z kongresu i zastosować wiedzę w praktycepowiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netia SA. - Prelegentów i tematy sesji dobraliśmy tak, by każda godzina spędzona na kongresie była impulsem do rozwoju biznesu uczestników.

Podczas dnia kongresowego odbędą się również dwie debaty, prowadzone przez Romana Młodkowskiego, Dyrektora i Redaktora Naczelnego TVN CNBC, na temat szans i zagrożeń cloud computing oraz wykorzystania połączonych dwóch światów: realnego i wirtualnego w praktyce biznesowej.

Więcej informacji na temat Kongresu: www.biznestorozmowy.pl

Kongres „Biznes to Rozmowy” jest organizowany przez firmę Netia SA. Spotkanie to jest okazją do wymiany doświadczeń z obszaru nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji. W nowatorski sposób przedstawia najnowsze osiągnięcia biznesowe z różnych rynków poprzez interaktywną formułę, wspartą obecnością ekspertów ze światowej czołówki.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)