Portal Firmin.pl, stworzony z myślą o mikroprzedsiębiorcach, jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalny serwis promocyjny. Dzięki narzędziom dostępnym na stronach Firmin.pl każda mała i średnia firma może promować się bez prowizji w systemie wzorowanym na zakupach grupowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Wielkość rabatu, czas trwania promocji, ilość ofert – wszystko to administratorzy serwisu pozostawiają w rękach mikroprzedsiębiorców, dając im możliwość samodzielnego zarządzania promocją – co znacząco mniej obciąża budżet.  To kolejny sposób na realizację najważniejszego celu portalu Frimin.pl, czyli wspierania mikroprzedsiębiorców w ich przedsięwzięciach reklamowych.

Dodatkową zaletą promowania przez rabaty jest skierowanie promocyjnych ofert do osób, które w portalu Firmin.pl poszukują promowanych usług. Dzięki temu zwiększa się prawdopodobieństwo zdobycia nowych klientów, a nie tylko przyciągnięcia „łowców okazji”, którzy z usług firmy skorzystają jednorazowo.

Pomysł jest odpowiedzią na potrzeby właścicieli małych i średnich firm, którzy nie do końca są zadowoleni ze współpracy z serwisami zakupów grupowych.

Dla wszystkich, którzy o nowym sposobie promocji nie wiedzą jeszcze tyle, ile by chcieli, Firmin.pl przygotował bonus.

"Zakupy grupowe. Know-how” to niewielki poradnik opublikowany w formacie pdf, w przystępny sposób wyjaśniający tajemnice zakupów grupowych. Konsumenci dowiedzą się z niego, jak kupować z głową: na co zwrócić uwagę przy wybieraniu oferty i jak sobie poradzić, kiedy usługa nie spełniła oczekiwań. Mikroprzedsiębiorcy znajdą tu m.in. porady dotyczące negocjacji z serwisami pośredniczącymi, przygotowania firmy do wykonania wykupionych bonów i sposobów na zatrzymanie klientów zachęconych obniżką.

W przygotowaniu kolejny poradnik skierowany do mikroprzedsiębiorców o tym, jak stworzyć własną stronę internetową.

Poradnik można pobrać tutaj

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)