Na polskim rynku e-commerce debiutuje platforma aukcyjna Rabbid.pl, adresowana do osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu. Nowością jest wdrożenie w proces zakupu grupowania w jednym koszyku nawet kilkunastu samochodów. Koszyk, staje się  przedmiotem licytacji Dealerów z całej Polski. Aukcje odbywać się będą cyklicznie, co 2-3 tygodnie dla każdej z najpopularniejszych marek.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Twórcy Rabbid.pl

Rabbid.pl to realizacja projektu pomysłodawców z Trójmiasta, którzy zarazili swoją ideą fundusz zalążkowy Business Angels Seedfund, związany z osobami  Macieja Grabskiego i Jacka Kawalca.

Twórcy i inwestorzy Rabbid.pl  są przekonani, że rynek dojrzał do tego, by taka platforma sprzedaży nowych aut odniosła sukces. - Dotychczas Internauci robili  w Internecie zakupy na małe kwoty, oszczędzając tym samym odpowiednio małe sumy. Ich doświadczenie i zaufanie do tej formy zakupów wzrosło na tyle, że są już gotowi, by kupować przez Internet również towary i usługi o dużej wartości. Kupno auta za pośrednictwem Rabbid.pl zagwarantuje sporą, często kilkutysięczną oszczędnośćprzekonuje Marek Rybacki, Prezes Zarządu Rabbid S.A.

Jak działa Rabbid.pl?

Rabbid.pl funkcjonuje jako połączenie platformy aukcyjnej z modelem zakupów grupowych. Zainteresowany kupnem nowego samochodu może dodać do koszyka aukcyjnego auto skonfigurowane  dokładnie według swoich potrzeb i upodobań, przy wykorzystaniu dostępnego w serwisie narzędzia. Po dokonaniu konfiguracji Użytkownik dodaje „zbudowany” przez siebie samochód do koszyka aukcyjnego. Koszyk jest przedmiotem aukcji Dealerów wybranej marki z całej Polski. W transparentnej dla Klientów aukcji wygrywa ten dealer, który zaoferuje najwyższy rabat na cały koszyk.

Zaletą grupowania aut w jednym koszyku jest możliwość uzyskania od Dealerów zainteresowanych licytacją rabatu zazwyczaj nieosiągalnego dla Klientów indywidualnych. Dealerzy, mając możliwość sprzedaży wielu aut w jednym czasie, gotowi są licytować jak najniższe stawki za cały koszyk, a użytkownicy portalu Rabbid.pl uzyskują już na starcie gwarancję sprzedaży za cenę dużo korzystniejszą niż cennikowa.

Rabbid.pl zakłada, że sukces można osiągnąć opierając się na relacji win-win, w której zyskuje zarówno Klient, jak i Dealer. - Stawiamy na przejrzystość procedur mając świadomość jak ważna dla naszego wizerunku jest transparentność i relacja zaufania pomiędzy wszystkimi zainteresowanymi stronami procesu – podkreśla Marek Rybacki.

Tło biznesowe

Dealerzy aut przeżywają właśnie trudniejszy okres. W ubiegłym roku na polskim rynku sprzedano łącznie ponad 330 000 nowych samochodów osobowych. W tym roku ich sprzedaż ma spaść poniżej 300 tysięcy, więc każde narzędzie, które wspiera sprzedaż może liczyć na przychylność Dealerów. Potrzebę zarówno Dealerów obawiających się o popyt jak i Klientów wyczulonych na cenę i jednocześnie niechętnych kompromisom dotyczącym jakości kupowanego auta, postanowił zagospodarować Rabbid.pl, wspierany inwestycyjnie przez Fundusz Business Angel Seedfund.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)