W 2017 roku przyświecała nam idea GoGlobal, dlatego przemierzyliśmy tysiące kilometrów w drodze na międzynarodowe targi, pozyskaliśmy klientów z różnych zakątków świata, a na koniec roku zaczynamy nowy rozdział - edrone otwiera oddział w Brazylii!

edrone to pierwszy system CRM dedykowany do obsługi sklepów internetowych, z którego korzystają tak znane marki jak x-kom, DUKA, CitySport, Quiosque, 7store, czy Abra. Do tej pory pozyskaliśmy już 300 klientów - to trzy razy więcej niż mieliśmy jeszcze rok temu. Oprócz tego, w naszym systemie zarejestrowanych jest około 4 tys. kont, co oznacza, że wzbudzamy naprawdę spore zainteresowanie w branży e-commerce.

Tylko w ciągu tego roku, pół tysiąca nowych sklepów zostało zintegrowanych z edrone, dzięki czemu dla każdego klienta, który odwiedzi sklep, zostaje utworzony indywidualny profil - takich profili jest już łącznie 16,1 mln! Miesięcznie zarejestrowani przez nas klienci wyświetlają produkty w obsługiwanych przez nas sklepach ponad 82 miliony razy, a 16,4 miliona produktów zostaje dodanych do koszyków. edrone posiada wbudowane scenariusze, które można szybko i łatwo uruchomić, aby zwiększyć sprzedaż w ramach marketing automation - jeden z takich skryptów pozwala na odzyskiwanie porzuconych koszyków, dzięki czemu w mijającym roku co miesiąc średnio 6,5 miliona zamówień zakończyło się wysyłką do klienta.

Z naszym rewolucyjnym narzędziem ruszamy do Ameryki Południowej - edrone otwiera oddział w Brazylii. Od początku listopada, nowo utworzone stanowisko COO edrone Brasil zajmuje Felippe Pereira, pochodzący z Sao Paulo profesjonalista z 10-letnim doświadczeniem w branży e-commerce. Felippe jest jednocześnie dyrektorem firmy Sell2Brazil, która wprowadza na rynek brazylijski nowych graczy z Europy. Trwają aktualnie prace nad utworzeniem portugalskiej wersji językowej systemu, zarówno edrone CRM, jak i strony głównej edrone.me.

Felippe Pereira nie jest jedynym nowym pracownikiem edrone - w 2017 roku dołączyło do nas 13 nowych osób! Rozbudowaliśmy przede wszystkim dział marketingu oraz sprzedaży, a w Customer Success zatrudniamy już dwa razy więcej specjalistów niż rok temu.

W lipcu 2017 roku rozpoczęliśmy serię wywiadów edrone LIVE z naszymi partnerami na tematy związane z e-commerce. Rozmawialiśmy między innymi z PromoTraffic o SEO/SEM, z Tous robiliśmy case study, dyskutowaliśmy o sprzedaży w omnichannel z agencją Fast White Cat oraz o migracjach i wdrożeniach systemów e-commerce z AtomStore. Wszystkie wywiady były przeprowadzane i transmitowane na żywo na Facebooku, są też dostępne na naszym kanale na YouTube. Każdy z odcinków został wyświetlony średnio kilka tysięcy razy.

Byliśmy też obecni na 14 targach branżowych, z czego zdecydowana większość odbywała się za granicą - wszystko w ramach strategii skalowania biznesu - GoGlobal. Odwiedziliśmy z edrone Berlin, Londyn, Nowy Orlean, Cluj Napoce, Dusseldorf, Lizbonę i wiele innych miejsc! Dzięki temu usłyszeli o nas potencjalni klienci i partnerzy z różnych stron świata, oraz, co najważniejsze, pojawiły się nowe, inspirujące kontakty biznesowe, których najlepszym przykładem jest zatrudnienie Felippe Pereiry i decyzja o otwarciu nowego oddziału w Brazylii.

Mamy coraz więcej klientów i coraz więcej pracowników, więc potrzebna nam jest większa przestrzeń biurowa - w 2018 roku zmieniamy lokalizację, przenosimy się do cztery razy większego biura! W planie na kolejny rok mamy też oczywiście rozwój oddziału w Brazylii, zamierzamy też potroić liczbę klientów i podbić dwa nowe rynki. Będziemy dalej rozwijać edrone CRM - pracujemy nad wprowadzeniem nowej funkcjonalności - edrone chatbot, dla naszych obecnych i przyszłych klientów.

W 2016 budowaliśmy markę edrone, w 2017 ruszyliśmy z nią w świat, natomiast w 2018 skupimy się na podboju jednego rynku po drugim. Na początek - Brazylia. Zapowiada się gorący rok!

Autorami tekstu są: Michał Blak, CEO edrone i Anna Chorzępa, copywriter

Komentarze (0)