Lokalizacja:

Białystok

Ważne do:

2017-12-23

E-mail dla kandydatów:

job@calamari.io

Customer Success Specialist

W Calamari, naszą misją jest ułatwianie pracy HR i zarządzania ludźmi w taki sposób aby dać przedsiębiorstwom możliwości do lepszego rozwoju ich biznesu.

W Calamari Specjalista ds. Customer Success jest odpowiedzialny za pracę z klientami, przyczyniając się do ich sukcesu. Będziesz częścią nowoczesnego działu wsparcia klienta, którego misją jest pomoc użytkownikom w najskuteczniejszym korzystaniu z Calamari.

Dlaczego Calamari?
• Jesteśmy polskim startupem branży IT/HR, pracujemy z klientami z ponad 60 krajów na 6 kontynentach, dzięki czemu będziesz pracowała/ł w niezwykle dynamicznym i multi-narodowym środowisku co przysparza wielu interesujących wyzwań.
• Pokażemy Ci w jaki sposób budować dobre długoterminowe relacje z klientami i pomożemy rozwijać umiejętności interpersonalne pomocne w budowaniu relacji z klientami,.
• Będziesz miała/ł możliwość pracy w młodym i rozwijającym się zespole z klientami w wielu różnych krajach i doskonalić swoje kontakty w branży IT.
• Zapewnimy Ci szkolenia techniczne z Calamari i przygotujemy do pracy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi internetowych. Będziesz miała/ł szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile.

Na co dzień będziesz...
• Komunikować się z klientami z całego świata w języku angielskim (poprzez e-mail / telefon / skype / czat online).
• Będziesz odpowiedzialna/ny za obsługę obecnych i nowych klientów włącznie z odpowiadaniem na ich pytania mailowo / na czacie / telefonicznie, pomocą przy rozwiązywaniu problemów technicznych, konfiguracją systemu dla klienta, prezentacją systemu klientowi.
• Będziesz kluczowym uczestnikiem procesu sprzedażowego, ponieważ klient obsłużony z sukcesem to klient zadowolony, a klient zadowolony chętnie płaci za swoje zadowolenie. W większości przypadków nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Nie mniej jednak praca z już pozyskanymi klientami będzie polegała na proaktywnym kontakcie w celu lepszego poznania potrzeb i zwiększenia zaangażowania w pracy z produktem.
• Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informację zwrotną od klientów
• Będziesz uzupełniać i organizować bazę danych klientów
• Współpracować z innymi członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)

O Tobie...
• znasz się na IT, masz podstawową wiedzę o narzędziach IT (Skype/Gmail/CRM)
• świetnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie),
• jesteś dobry/ra w rozwiązywaniu problemów analitycznych lub po prostu lubisz pomagać ludziom i jesteś empatyczny/na
• zorientowany/na na cel, chętny/na do nauki i pracy w młodym zmotywowanym zespole
• jesteś otwarta/ty na zmiany i szybko się uczysz, jesteś gotowa/wy brać odpowiedzialność za swoje decyzje
• mile widziane doświadczenie w HR i/lub biznesie typu SaaS
• mile widziany j. hiszpański lub/i j. francuski j. niemiecki

Jeżeli chcesz do nas dołączyć prześlij na job[@]calamari.io CV i list motywacyjny w języku angielskim.