Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2018-01-10

Wynagrodzenie:

4000-4000 pln

E-mail dla kandydatów:

rekrutacja5warszawa@gmail.com

Brand Manager - Food & Fitness

Zakres Obowiązków

  • stworzenie strategii marek
  • koordynacja działań związanych z tworzeniem i doskonaleniem stron internetowych
  • budowanie strategii komunikacji digitalowej dla marek i produktów
  • koordynowanie bieżących działań, aktualizacji, zmian na www (zarządzanie platformami webowymi i ich rozwijanie).
  • współpraca i koordynowanie prac rynków lokalnych przy wdrażaniu i aktualizacji serwisów internetowych oraz innych działań digitalowych
  • dbanie o spójność komunikacyjną w Internecie
  • koordynacja i prowadzenie działań e-marketingowych, SEM, SEO, remarketingowych, kampanii displayowych i innych form promocji z wykorzystaniem kanałów digital
  • koordynowanie działań w social media oraz współpraca z blogosferą (odpisywanie na wiadomości, komunikacja z infulencerami oraz dokumentacja ich pracy)
  • prowadzenie analiz na podstawie m.in. Google Analytics - optymalizacja i rekomendowanie skutecznych działań online i offline
  • współpraca z agencjami digitalowymi, reklamowymi i PR
  • zarządzanie podległym zespołem

Oferujemy

  • stabilne miejsce pracy o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju
  • kartę Benefit
  • możliwość szybkiego rozwoju
  • początkowo umowa zlecenie, docelowo umowę o pracę 
  • przestrzeń na kreację, innowacyjność i własny rozwój
  • realizację ambitnych projektów 
  • szansa zdobywania doświadczeń we współpracy z różnymi działami firmy
  • pracę w młodym dynamicznym zespole

Wymagania

  • doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • umiejętności negocjacyjnych oraz interpersonalnych
  • skuteczności w realizacji zamierzonych celów
  • biegłość w pracy z SEM/SEO, e-mail marketingiem, AdWords, Facebook Ads, social media, content marketingiem i innymi narzędziami digital marketingu.
  • inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy własnej, zespołu i koordynacji procesów
  • wysokie zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i profesjonalizm
  • dynamika, kreatywność i pro-aktywność w skutecznym działaniu 

Zakres:

  • planowanie i realizacja działań promocyjnych i reklamowych (off-line/on-line)
  • współpraca z zewnętrznymi działami graficznymi przy opracowywaniu materiałów promocyjnych
  • kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku
  • analiza finansowa nowego wdrożenia

Dodatkowym atutem będzie znajomość PS oraz fotografii
Dodatkowym atutem będzie znajomość branży fitness
Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień UX