Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2018-01-27

E-mail dla kandydatów:

angelika.urbaniak@higher.pl

Employer Branding Specialist

Łączymy najlepszych Kandydatów z cenionymi Pracodawcami, prowadząc działania umacniając pozycję firm na rynku pracy. Współpracujemy m.in. z Microsoft, Coca-Cola HBC czy Accenture.

Stanowisko: Employer Branding Specialist
Lokalizacja: Warszawa

Dlaczego Higher?

  • Staniesz się częścią zespołu tworzącego i realizującego projekty dla największych firm na świecie. Współpracujemy m.in. z Microsoft, Orange, Coca-Cola, Amazon, Mondelez czy Accenture.
  • Współtwórzysz nowe rozwiązania i zrealizujesz własne pomysły. Masz realny wpływ na kierunek, w którym zmierza Higher. 
  • Korpo to nie Twoja bajka? Zawsze ciągnęło Cię w stronę nowych wyzwań? Przyłącz się do startupu roku 2017 Uniwersytetu Warszawskiego i poczuj klimat bez ograniczeń.

Zadania:

  • Bierzesz udział w całym procesie kreatywnym i operacyjnym. Masz możliwość wprowadzenia własnych pomysłów w życie. Nawet tych najbardziej szalonych.
  • Od samego początku istnienia jedną z przyświecających Nam wartości jest skuteczność. Zawsze dostarczamy to, do czego się zobowiązaliśmy. Tego będziemy oczekiwać od Ciebie.
  • Podejmujesz wewnętrzne inicjatywy, które budują siłę naszej firmy. To w końcu świetny poligon doświadczalny. Dbasz o spójny wizerunek Higher w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn).

Oczekiwania:

  • Ciężko Ci już wrócić do „normalnego” odbioru rzeczywistości. Nie raz przeszedłeś przez pełen proces wprowadzania nowego projektu – od zdefiniowania Odbiorców i ich potrzeb do finalnego naganiania niesfornych leadów, żeby zrobić target.
  • Poziom C1 i wyżej. Przyda Ci się przy tworzeniu tekstów do reklam i prowadzeniu akcji dla międzynarodowych Klientów.
  • Zabawa jednym słowem. Lub kilkoma. Lub setką. Wiesz jak stworzyć coś z niczego i przyciągnąć uwagę ludzi pośród zgiełku nowych mediów. Kreatywne wyzwania to twój żywioł.
  • Potrafisz wejść w skórę potencjalnego Odbiorcy i zrozumieć jego punkt widzenia. Przewidujesz jak odbierze konkretne komunikaty, gdzie mogą pojawić się obawy oraz co z jego perspektywy będzie szczególnie ważne.
  • Na pomysły patrzysz z odpowiednim dystansem. Wiesz, że nie wszystko pójdzie zgodnie z przewidywaniami. Wyciągasz konkretne wnioski i optymalizujesz swoje działania na podstawie twardych danych, a nie złudnych przeczuć.

Dołącz do nas na http://bit.ly/2kG2bKb