Lokalizacja:

Kraków

Ważne do:

2017-01-11

E-mail dla kandydatów:

talents@ready4s.com

Customer Service Specialist

Ready4S to najdynamiczniej rozwijający się Software House w Polsce w branży aplikacji mobilnych.

Co nas wyróżnia?

  • Niecałe 4 lata → ponad 80 pracowników→ 27 krajów → ponad 120 projektów 
  • Współpraca z Coca-Colą, Credit Agricole, Roche oraz ze start-up'ami z Los Angeles i Newego Yorku
  • Deweloper roku 2015 wg międzynarodowego rankingu AppFutura. Nr 1 spośród 14 000 firm z całego świata.

Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klientów i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku oraz branży nowoczesnych technologii, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Customer Service Specialist.

Do Twoich obowiązków będzie należeć wsparcie Działu Sprzedaży Ready4S w tym:

  • obsługa zapytań ofertowych oraz mailowa korespondencja z zagranicznymi klientami,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych oraz wstępna analiza potrzeb klienta,
  • przygotowywanie materiałów do wyceny projektów aplikacji mobilnych,
  • umawianie spotkań oraz opracowywanie ofert dla klientów,
  • raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży.


Oferujemy:

  • pracę w najnowocześniejszym w Polsce procesie obsługi zapytań ofertowych w branży IT,
  • pracę w zespole rozwijającym się 300% rocznie,
  • możliwość doskonalenia języka angielskiego i realny wpływ na swoją ścieżkę kariery,
  • bezpośredni kontakt i współpracę ze Startu-up'ami z USA i ponad 20 innych krajów,
  • dużą swobodę i samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane od Twojego doświadczenia i umiejętności,
  • elastyczny czas pracy,
  • świetną atmosferę pracy i comiesięczną integrację. 


Aplikuj jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w mailowej i telefonicznej obsłudze klientów (mile widziany kontakt z klientami zagranicznymi),
  • dobrze znasz język angielski (na poziomie min. B2) – zarówno w mowie, jak i w piśmie,
  • potrafisz budować pozytywne relacje z klientami,
  • zawsze osiągasz założone cele i przy tym bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy,
  • cechuje Cię wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania,
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, 
  • potrafisz pracować w zespole i szybko się uczysz. 


Mile widziane doświadczenie w branży aplikacji mobilnych lub zainteresowanie tym tematem.

Aplikacje przyjmujemy przez formularz.