Customer Happiness Specialist
Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2017-01-27

E-mail dla kandydatów:

agnieszka.lekszycka@shoplo.pl

Customer Happiness Specialist

Chcesz wspierać przedsiębiorców w budowaniu ich biznesów? Dołącz do Shoplo i pomóż nam rozwijać e-commerce w Polsce.
Szukamy osoby na stanowisko Customer Happiness Specialist.

Oferujemy Ci możliwość poznania ecommerce 100% w praktyce, poprzez wspieranie przedsiębiorców w budowaniu i rozwijaniu ich sklepów internetowych. Twoja praca będzie polegać na kontakcie z e-sprzedawcami, rozwiązywaniu ich problemów i doradzaniu najlepszych rozwiązań. Masz więc realny wpływ na to, jak funkcjonują i wyglądają tysiące e-biznesów.

Jeśli:

  • lubisz pomagać ludziom - jesteś zorientowany/a na klienta i czujesz, że “gracie do tej samej bramki”
  • myślisz rozwiązaniami - wiesz, że nie ma rzeczy niemożliwych i na wszystko jest jakiś sposób
  • zależy Ci, aby codziennie widzieć konkretne efekty swojej pracy
  • jesteś cierpliwy i potrafisz porozumieć się z każdym typem klienta
  • chcesz się uczyć - ważniejsza niż doświadczenie jest dla nas motywacja i chęć rozwoju
  • chcesz dowiedzieć się więcej na temat e-commerce i poznać najlepsze sklepy internetowe od podszewki
  • chcesz robić coś ważnego, co rzeczywiście pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznesy i odnosić sukces
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2


To właśnie Ciebie szukamy :)
Nie musisz mieć doświadczenia - będziesz mógł uczyć się od najlepszych. Ważne, abyś chciał się rozwijać i nie bał się nowych wyzwań.
Uwaga - czytanie co najmniej 1 książki rocznie będzie dodatkowym atutem :)

Benefity:

  • będziesz pracować z najfajniejszymi markami na polskim rynku - jak np. ByInsomnia, Koka (Pezet), SA Wardęga czy Krzysztof Gonciarz
  • będziesz uczyć się od najlepszych - zarówno z naszego zespołu, jak i od dedykowanych mentorów z całej Europy i USA
  • otrzymasz pakiet benefitów - nie tylko kartę Multisport, ale też liczne wyjścia integracyjne, wyjazdy (także zagraniczne), a także owoce i przekąski w biurze
  • możliwość rozwoju w interesującym Cię kierunku (sprzedaż, języki obce, html, praca nad lojalnością klientów, budowanie relacji)
  • będziesz pracować w super biurze w centrum Warszawy
  • nie jesteśmy tylko zespołem pracowników, ale też grupą przyjaciół, więc gwarantujemy luźną atmosferę i wiele śmiechu