Office and Financial Administrator
Lokalizacja:

Gdańsk

Ważne do:

2017-02-04

E-mail dla kandydatów:

hr@lets-deliver.pl

Office and Financial Administrator

Do naszej siedziby w Trójmieście, szukamy ambitnej osoby z doświadczeniem w administracji i księgowości, z płynną znajomością języka angielskiego, która wesprze nasz Back-Office podczas dynamicznej ekspansji do innych miast w Polsce.
Jeżeli stoisz po stronie ładu oraz porządku i wolisz cyferki od literek. Jeżeli stawiasz sobie ambitne i odważne cele wierząc, że systematyczna praca, to klucz do sukcesu. Jeżeli lubisz nowe wyzwania, a ciągłe zmiany motywują Cię do działania – to chcemy z Tobą pracować.

TWOJE ZADANIA?

1. Administracja biurowa

  • Zarządzanie zapasem materiałów eksploatacyjnych oraz biurowych
  • Administracyjne wsparcie Zarządu Spółki (anglojęzyczny Prezes)
  • Prowadzenie rejestru urządzeń biurowych i zarządzanie ich dystrybucją
  • Współpraca z dostawcami usług oraz serwisami opiekującymi się firmowym sprzętem
  • Zarządzanie korespondencją (maile, listy, paczki itp.)


2. Rachunkowość finansowa i raportowanie

  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie prowadzenia dokumentów finansowych Spółki
  • Obsługa kont firmowych i prowadzenie ich rozrachunków
  • Wystawianie i księgowanie faktur oraz nadzór nad terminowymi płatnościami
  • Analiza sprawozdań finansowych i koordynowanie przygotowań raportów rocznych
  • Wsparcie Zarządu w przygotowaniu, egzekucji i zarządzaniu budżetem Spółki
  • Kontrolowanie przepływów pieniężnych


3. Kadry i Płace

  • Prowadzenie ewidencji zaliczek i składek na rzecz pracowników
  • Wypłacanie pensji pracownikom


TWOJE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE?

1. To jest niezbędne:

  • Kierunkowe wykształcenie wyższe (rachunkowość lub administracja biurowa)
  • Doświadczenie w administracji biurowej, administracji księgowej lub na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie


2. A to będzie Twój ogromny atut:

  • Praktyczne doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi oraz doświadczenie w tworzeniu sprawozdań finansowych
  • Zamiłowanie do pracy z danymi
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne, w zakresie obsługi klienta oraz pracy w zespole


CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?

  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i doświadczenia (3000 – 5000 zł brutto/mies.)
  • Pracę w startupie, który zaczyna geograficzną ekspansję (do końca 2017 – 5 miast w Polsce)
  • Wyzwania, które pozwolą Ci rozwijać swoje umiejętności i rosnąć tak szybko jak firma (grudzień 2013 – 4 osoby w zespole; grudzień 2016 – 90 osób w zespole)
  • Nowoczesną przestrzeń biurową, wypełnioną uśmiechniętymi ludźmi (ale tak serio, serio)