Lokalizacja:

Białystok/Warszawa

Ważne do:

2017-02-09

E-mail dla kandydatów:

job@calamari.io

Specjalista ds. Customer Success z biegłym j. angielskim

Customer Success Specialist
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

W Calamari, naszą misją jest ułatwianie pracy HR i zarządzania ludźmi w taki sposób aby dać przedsiębiorstwom możliwości do lepszego rozwoju ich biznesu.

W Calamari Specjalista ds. Customer Success jest odpowiedzialny za pracę z klientami, przyczyniając się do ich sukcesu. Będziesz częścią nowoczesnego działu wsparcia klienta, którego misją jest pomoc użytkownikom w osiąganiu sukcesu z Calamari.

Dlaczego Calamari?

  • Jesteśmy polskim startupem branży IT/HR, pracujemy z klientami z ponad 45 krajów na 6 kontynentach, dzięki czemu będziesz pracowała/ł w niezwykle dynamicznym i multi-narodowym środowisku co przysparza wielu interesujących wyzwań.
  • Pokażemy Ci w jaki sposób budować dobre długoterminowe relacje z klientami i pomożemy rozwijać umiejętności interpersonalne pomocne w budowaniu relacji z klientami,.
  • Będziesz miała/ł możliwość pracy w młodym i rozwijającym się zespole z klientami w wielu różnych krajach i doskonalić swoje kontakty w branży IT.
  • Zapewnimy Ci szkolenia techniczne z Calamari i przygotujemy do pracy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi internetowych. Będziesz miała/ł szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile.


Na co dzień będziesz...

  • Komunikować się z klientami z całego świata w języku angielskim (poprzez e-mail / telefon / skype / czat online).
  • Będziesz odpowiedzialna/ny za obsługę obecnych i nowych klientów włącznie z odpowiadaniem na ich pytania mailowo / na czacie / telefonicznie, pomocą przy rozwiązywaniu problemów technicznych, konfiguracją systemu dla klienta, prezentacją systemu klientowi.
  • Będziesz kluczowym uczestnikiem procesu sprzedażowego, ponieważ klient obsłużony z sukcesem to klient zadowolony, a klient zadowolony chętnie płaci za swoje zadowolenie. W większości przypadków nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Nie mniej jednak praca z już pozyskanymi klientami będzie polegała na proaktywnym kontakcie w celu lepszego poznania potrzeb i zwiększenia zaangażowania w pracy z produktem.
  • Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informację zwrotną od klientów
  • Będziesz uzupełniać i organizować bazę danych klientów
  • Współpracować z innymi członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)

O Tobie...

  • świetnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie),
  • nie boisz się IT, masz podstawową wiedzę o narzędziach IT (Skype/Gmail/CRM)
  • jesteś dobra w rozwiązywaniu problemów analitycznych lub po prostu lubisz pomagać ludziom i jesteś empatyczna
  • zorientowana na cel, chętna do nauki i pracy w młodym zmotywowanym zespole
  • jesteś otwarta na zmiany i szybko się uczysz, jesteś gotowa brać odpowiedzialność za swoje decyzje
  • mile widziane doświadczenie w HR i/lub biznesie typu SaaS
  • mile widziany j. hiszpański lub/i j. francuski


Jeżeli chcesz do nas dołączyć prześlij na job@calamari.io CV i list motywacyjny w języku angielskim.