Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2017-03-03

E-mail dla kandydatów:

job.epvcc@shoplo.recruitee.com

Customer Support Specialist

Chcesz wspierać przedsiebiorców w budowaniu ich biznesów?
Dołącz do Shoplo i pomóż nam rozwijać ecommerce w Polsce.
Szukamy osoby na stanowisko Customer Support Specialist.
Oferujemy Ci możliwość poznania ecommerce 100% w praktyce, wspierając przedsiębiorców w budowaniu i rozwijaniu ich sklepów internetowych. Twoja praca będzie polegać na kontakcie z e-sprzedawcami i rozwiązywaniu ich problemów. Masz więc realny wpływ na to, jak funkcjonują i wyglądają tysiące e-biznesów.

Wymagania

  • Masz co najmniej 1-2 lata doświadczenia w zakresie obsługi klienta, najlepiej B2B (mile widziane doświadczenie w pracy z markami e-commerce, najlepiej zdobyte w firmie technologicznej)
  • Lubisz pomagać ludziom - jesteś zorientowany/a na klienta i czujesz, że “gracie do tej samej bramki”
  • Wiesz co to konwersja, bramka płatności, domena czy hosting 
  • Myślisz rozwiązaniami - wiesz, ze nie ma rzeczy niemożliwych i na wszystko jest jakiś sposób
  • Zależy Ci, aby codziennie widzieć konkretne efekty swojej pracy
  • Jesteś cierpliwy i potrafisz porozumieć się z każdym typem klienta
  • Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2


DLACZEGO WARTO?

  • Będziesz pracować z najfajniejszymi markami na polskim rynku - jak np. ByInsomnia, Koka (Pezet), SA Wardęga czy Krzysztof Gonciarz
  • Będziesz uczyć się od najlepszych - zarówno z naszego zespołu, jak i od dedykowanych mentorów z całej Europy i USA
  • Otrzymasz pakiet benefitów - nie tylko kartę Multisport, ale też liczne wyjścia integracyjne, wyjazdy (także zagraniczne), a także owoce i przekąski w biurze
  • Możliwość rozwoju w interesującym Cię kierunku (sprzedaż, języki obce, html, praca nad lojalnością klientów, budowanie relacji)
  • Będziesz pracować w super biurze w centrum Warszawy (i na MacBooku!)
  • Nie jesteśmy tylko zespołem pracowników, ale też grupą przyjaciół, więc gwarantujemy luźną atmosferę i wiele śmiechu