Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2017-04-28

E-mail dla kandydatów:

joinus@innovatika.com

Customer Champion

Od zawsze fascynował Cię świat startupów? A może nawet chciałeś rozwinąć swój pomysł biznesowy?
Tutaj w Innovatice specjalizujemy się w tworzeniu innowacyjnych produktów i budowaniu biznesów dla klientów korporacyjnych. Z nami poznasz tajniki tego, jak rozwijać biznesowe idee i będziesz miał szanse budować startupy od początkowych faz poznawania potrzeb klientów aż do etapu wdrożenia.

Opis stanowiska:

Jako Junior Customer Champion będziesz miał za zadanie tworzyć wpływowy customer support i customer experience dla naszych startupów. Na tym stanowisku jesteś na pierwszej linii, potrzebujesz więc dobrych umiejętności komunikacyjnych, dużo empatii i cierpliwości. Twoim zadaniem będzie rozwiązywanie problemów, badanie ich potrzeb i tworzenie relacji z użytkownikami.

Twoje zadania:

  • Analiza feedbacku od użytkowników
  • Identyfikacja i badanie potrzeby użytkowników;
  • Projektowanie unikatowych doświadczeń klientów;
  • Bieżące wsparcie aktywności zespołów projektowych;

Z nami możesz:

  • zdobyć unikalną wiedzę i doświadczenie związane z tworzeniem innowacji i budowaniem startupów; 
  • Szybko rozwinąć praktyczne umiejętności poprzez pracę w międzynarodowych projektach oraz dzięki wsparciu mentorów z wieloletnim doświadczeniem; 
  • Pracować dla znanych światowych marek - realizowaliśmy projekty m.in. dla firm takich jak CocaCola, 3M, Sony Music Enterainment, Empik, Grupa Danone, Bank Millennium, Microsoft, P&G, Reiffeisen Bank, Taco Bell, Saudi Aramco.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Masz świetne umiejętności komunikacyjne i potrafisz „wejść w buty klienta”;
  • Studiujesz na kierunku biznesowym;
  • Masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe;
  • Potrafisz pracować samodzielnie, przejmujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za wyniki swojej pracy;
  • Możesz pracować minimum 30 godzin w tygodniu - zapewniamy elastyczny czas pracy.
  • Biegle mówisz się po angielsku;

Będziemy pod wrażeniem jeśli:

  • Masz za sobą pierwsze próby związane z prowadzeniem własnego biznesu; 
  • Znasz metodyki takie jak Lean Startup czy Design Thinking;
  • Przeczytałeś z wypiekami na twarzy książki takie jak Human Centered Design, Business Model Generation, Lean Startup, Disciplined Entrepreneurship czy Value Proposition Design.

Wyślij zgłoszenie na adres joinus@innovatika.com do 5.04.2017r.

Załącz CV z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zamianami”

W tytule napisz „Rekrutacja – Junior Customer Champion”