Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2017-05-07

Wynagrodzenie:

2000-4000 pln

E-mail dla kandydatów:

rekrutacja@mfind.pl

Specjalista SEM / Analityk

Mfind to porównywarka i multiagencja ubezpieczeniowa online. Działamy na rynku od ponad 2 lat. W ciągu tego czasu staliśmy się liderem, wyznaczając nowe trendy w branży ubezpieczeniowej i e-commerce. Nasza codzienna praca to pomoc klientom w znalezieniu najlepszych ofert ubezpieczeń komunikacyjnych, zdrowotnych, turystycznych i majątkowych w ponad 30 towarzystwach ubezpieczeniowych.

Czy warto z nami współpracować?

Otrzymaliśmy najważniejsze wyróżnienie branży e-commerce w Polsce - statuetkę Ekomers 2016 za “Najbardziej ludzką strategię social media”. Jako jedyny polski startup z branży ubezpieczeń zostaliśmy wyszczególnieni w światowym rankingu InsurTech 2015 w kategorii “Education”. Klienci nas kochają! Ponad 97% z nich poleca nas innym. Zajrzyj na nasz profil Opineo i przekonaj się sam/a :)

Czy to właśnie Ciebie szukamy?

Praca w mfind na stanowisku Specjalisty SEM / Analityka to okazja do tego, by łączyć i rozwijać Twoje zdolności analityczne i organizacyjne z wiedzą z zakresu e-marketingu. Jeśli wiesz jak podnosić OR, CTR i konwersję, jednocześnie zmniejszając CPC, a do tego określenie remarketing nie jest Ci obce - to już połowa sukcesu! Druga połowa to kreatywne działanie, brak oporów przed ciągłą pracą analityczną i bezproblemowe dogadywanie się z ludźmi. Jeśli jesteś taką osobą, to zapraszamy Cię do naszego start-upowego zespołu! :)
Na początek oferujemy Ci pracę czasową (idealną dla studenta lub świeżo upieczonego absolwenta uczelni) z szansą na bardzo szybkie przejście na stałą umowę.

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:

  • Wdrażanie i prowadzenie kampanii e-marketingowych w wielu kanałach mediowych (AdWords, Facebook Ads, e-mail marketing),
  • Koordynacja prac nad kampaniami z działami sprzedaży, kreacji (graficy, copywriterzy) oraz IT,
  • Szczegółowa analiza wyników poszczególnych kampanii,
  • Przygotowywanie szczegółowych analiz danych, na podstawie których będą podejmowane decyzje na temat wydatków PPC, optymalizacji kampanii e-marketingowych lub serwisu,
  • Monitorowania i analizowania statystyk kampanii w sieciach afiliacyjnych i u partnerów zewnętrznych,
  • Optymalizacja kampanii w zakresie budżetowania, tworzenia i testowania kreacji,
  • Raportowanie do managera wyników oraz wskaźników efektywności działań,
  • Testowanie nowych sposobów maksymalizacji ruchu reklamowego.

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w podobnej pracy np. wcześniejsza praktyka, staż w sieci afiliacyjnej, domu mediowym, lub agencji SEM,
  • Umiejętność prowadzenia i szczegółowej analizy kampanii e-mailingowych, reklam AdWords, reklam Facebook Ads,
  • Samodzielność, systematyczność i znakomita organizacja pracy,
  • Zdolność prowadzenia i koordynacji kilku projektów jednocześnie,
  • Mocno rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych,
  • Praktyczna znajomość narzędzi: Google Analitycs, Google AdWords, DoubleClick, Google Tag Manager, Power Editor,
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel,
  • Dobra znajomość MySQL,
  • Podstawowa znajomość HTML,
  • Mile widziana podstawowa znajomość Java Script.

Co oferujemy:

  • Pracę w gronie pasjonatów e-commerce,
  • Energiczną i pełną wyzwań atmosferę start-upu,
  • Dużą samodzielność w działaniach, raportowanie bezpośrednio do managera,
  • Możliwość współtworzenia jednego z głównych projektów online w Polsce,
  • Pracę z największymi w kraju partnerami internetowymi i finansowymi,
  • Pakiet relokacyjny w przypadku osób spoza Warszawy,
  • Własny, służbowy kubek wykonany z najwyższej jakości porcelany ;-)