Marketing Specialist
Lokalizacja:

Gdańsk

Ważne do:

2017-07-21

Wynagrodzenie:

4000-8000 pln

E-mail dla kandydatów:

kariera@easysend.pl

Marketing Specialist

EasySend

EasySend to jedna z największych polskich firm w branży przelewów pieniężnych. W ciągu ostatnich 10 lat zyskaliśmy zaufanie tysięcy klientów indywidualnych i biznesowych z Polski i Wielkiej Brytanii. Nieustannie pracujemy nad tym, aby EasySend stał się pierwszym wyborem dla osób, które regularnie wysyłają międzynarodowe przelewy.

Aktualnie nasz dział marketingu szuka kreatywnej i otwartej osoby na stanowisko: Marketing Specialist

Jesteś wielozadaniowym ogarniaczem marketingowym? Masz głowę pełną pomysłów i nie brakuje Ci energii, aby je realizować, a marketing to dla Ciebie coś więcej niż tylko praca? Śledzisz na bieżąco trendy marketingowe, a AdWords, Facebook Ads, GA odpalasz jeszcze przed śniadaniem? Lubisz rozmawiać i współpracować z innymi i chętnie dzielisz się swoją wiedzą? Większość działań realizujesz online, ale nie masz problemu, aby czasem zająć się marketingiem offline – jeżeli też tak uważasz to EasySend jest miejscem dla Ciebie!

Co będziesz robić?

  • współtworzyć i realizować strategie marketingowe i działania promocyjno – reklamowe z wykorzystaniem różnych kanałów (online i offline)
  • będziesz mieć oko na działania optymalizacyjne i przygotujesz czasem fajny raport
  • analizować efektywność i skuteczność kampanii w różnych kanałach
  • współtworzyć landing page, banery, reklamy, mailingi oraz materiały BTL
  • współpracować z firmą zewnętrzną w zakresie SEO
  • monitorować rynek i działania konkurencji
  • testować i wdrażać nowe narzędzia marketingowe
  • szukać nowych sposobów dotarcia, aktywizacji i utrzymania klientów EasySend
  • śledzić najnowsze trendy marketingowe i proponować nowe rozwiązania i podejścia

Czego oczekujemy?

  • dobrej znajomości Google AdWords
  • dobrej znajomości narzędzi analitycznych i mierników e-kampanii (np. Google Analitycs)
  • doświadczenia w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii Facebook Ads
  • praktycznej i aktualnej wiedzy o SEO/SEM
  • praktycznej umiejętności konfiguracji i optymalizacji kampanii reklamowych
  • doświadczenia w pracy nad koncepcją i przygotowaniem materiałów marketingowych
  • dobrej znajomości j. angielskiego
  • inicjatywy, pomysłowości i wysokiego poziomu samodzielności
  • komunikatywności i pozytywnej energii
  • nieustannej chęci do poszerzania swojej wiedzy w zakresie marketingu
  • Mile widziane:
  • doświadczenie w branży finansowej lub firmie w modelu SaaS
  • znajomość MailChimp, Tag Managera

Co możemy Tobie zaoferować?

Możliwość rozwoju

  • jesteśmy zespołem, w którym będziesz mieć czas na rozwój własny, poszukiwanie nowych rozwiązań, szukanie inspiracji czy testowanie nowych pomysłów.
  • otrzymasz pieniądze na swój rozwój. Sfinansujemy Tobie wyjazd na szkolenie czy konferencję
  • praca w dynamicznie rozwijającej się branży fintech w modelu SAAS

Dobrą atmosferę w pracy

  • fajny i pomysłowy zespół, dla którego chętnie przyjdziesz do pracy
  • w każdą środę mamy firmowe obiady – nic tak nie integruje jak wspólny posiłek
  • lubisz pograć na konsoli lub w darty? My też! W strefie relaksu możesz z nich spokojnie korzystać.
  • imprezy integracyjne w okresie letnim i zimowym! All Inclusive :)
  • lubisz aktywny tryb życia? My też! W ostatnim Runmageddonie naszą firmę reprezentowało 10 osób. Może dołączysz?

Będziemy o Ciebie dbać

  • atrakcyjne i konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie
  • forma współpracy taka jaką preferujesz. Jesteśmy elastyczni!
  • dodatkowe 150 zł co miesiąc do wykorzystania na platformie Multikafeteria. Samodzielnie decydujesz czy wolisz MultiSport, bilety do kina czy vouchery do licznych sklepów.
  • pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie? Masz to jak w banku.
  • w każdy poniedziałek i środę świeża dostawa różnych owoców.
  • roczny budżet szkoleniowy do wykorzystania – to Ty wybierzesz w czym chcesz się doskonalić.
  • nieograniczony dostęp do dużego wyboru herbat i kaw

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EasySend Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest EasySend Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 223 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.