Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2017-08-17

E-mail dla kandydatów:

barbara.supikova@storyous.com

Customer Hero

Storyous Sp. z o.o.

Jesteśmy twórcami nowoczesnego systemu kasowego (POS) dla restauracji. W ciągu dwóch lat na rynku czeskim pozyskaliśmy prawie 4 tys. Klientów.

Obecnie jesteśmy w trakcie kolejnego dużego wyzwania - wchodzenia na rynek polski. Nasz portfolio Klientów stale się powiększa i stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni na gastronomicznej mapie kraju.

Customer Hero

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Chcesz zostać bohaterem? Nie jednym z wielu, tylko prawdziwym bohaterem swojego Klienta?

Dołącz do zespołu Storyous!

Dołącz do nas, jeśli:

  • jesteś cierpliwa/y i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych
  • masz w sobie „to coś”, co przyciąga i jest w stanie zainteresować Klientów
  • chcesz widzieć realne wyniki swojej pracy
  • potrafisz przekonać innych do swoich racji
  • interesujesz się nowymi technologiami
  • lubisz dynamiczną pracę i chcesz się rozwijać
  • potrafisz logicznie myśleć
  • znasz język angielski

Czego oczekujemy?

  • komunikowania się z właścicielami i menedżerami restauracji, kawiarni i barów
  • utrzymywania z nimi relacji, służenia im pomocą w rozwiązywaniu wszystkich problemów
  • pozyskiwania nowych kontaktów do lokali
  • pełnej dyspozycyjności, elastyczne godziny pracy
  • aby każdy Klient odkładał słuchawkę z uśmiechem na twarzy

Co oferujemy w zamian?

  • karierę bez ograniczeń, w firmie z pięciokrotnym corocznym wzrostem
  • możliwość rozwoju (zawodowego i osobistego) w zespole składającym się z doświadczonych mentorów
  • biuro z widokami na “warszawski Manhattan”
  • mnóstwo zabawy w pracy i po pracy

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Storyous Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.