Lokalizacja:

Kraków

Ważne do:

2017-11-12

E-mail dla kandydatów:

talents@ready4s.com

Customer Service Specialist

Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klientów i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku oraz branży nowoczesnych technologii, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko Customer Service Specialist.

To wymarzona praca dla Ciebie jeśli chcesz:
• codziennie nawiązywać kontakt i budować relacje z zagranicznymi klientami,
• obsługiwać zapytania ofertowe i prowadzić mailową korespondencję z klientami,
• prowadzić rozmowy telefoniczne oraz wstępnie analizować potrzeby klientów,
• umawiać spotkania oraz opracowywać oferty,
• przygotowywać analizy i raporty sprzedażowe,
• rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i podejmować nowe wyzwania w tym obszarze.

W Ready4S możemy Ci zaoferować:
• wpływ na szybki rozwój firmy (rośniemy 300% każdego roku),
• bezpośredni kontakt i współpracę ze Startu-up'ami z USA i ponad 30 innych krajów,
• elastyczny czas pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej,
• pracę na dobrych jakościowo zapytaniach ofertowych,
• pracę w nowoczesnym biurze blisko centrum bez konieczności wyjazdów służbowych,
• laptop i telefon służbowy,
• prywatną opiekę medyczną,
• świetną atmosferę pracy, zgrany zespół i comiesięczne imprezy integracyjne.

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
• masz doświadczenie w obsłudze klientów (mile widziane w branży IT, zwłaszcza mobile),
• swobodnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (poziom C1),
• potrafisz nawiązywać pozytywne relacje z klientami,
• w pracy z łatwością łączysz różne zadania - jesteś bardzo dobrze zorganizowany/a i terminowy/a,
• podobnie jak my lubisz swoją pracę, dlatego cechuje Cię pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
• wolisz tryb zadaniowy od pracy między 8 a 16.

Aplikacje przyjmujemy przez formularz http://bit.ly/2ykV7da