Lokalizacja:

Warszawa

Ważne do:

2017-11-16

E-mail dla kandydatów:

angelika.urbaniak@higher.pl

Specjalista ds. HR

W Higher odkrywamy Talenty dla najlepszych Pracodawców na rynku. Współpracujemy z m.in.: Accenture, Microsoft, Coca-Cola HBC, Orange, Pizza Portal, P&G.

Zobacz, co robimy: https://higher.pl/
Poznaj Nasz Zespół: https://higher.pl/higher/zespol/

Poszukujemy Specjalisty ds. HR, który poprowadzi nasze kluczowe rekrutacje.

Start: październik/listopad 2017
Miasto: Warszawa


Dlaczego warto?


Rzeczywisty wpływ
Współtwórz nowe rozwiązania i realizuj własne pomysły. Masz realny wpływ na kierunek, w którym zmierza HIGHER.

Elastyczność
Sztywne reguły? Nie u Nas! Wspólnie wypracujemy zasady, godziny pracy i ścieżkę Twojego rozwoju.

Networking
Zanurz się w środowisku, z którego pochodzą najbardziej przedsiębiorcze osoby. Zdobądź znajomości, które zredefiniują Twoją przyszłość.

Praca w innym klimacie
Korpo to nie Twoja bajka? Zawsze ciągnęło Cię w stronę nowych wyzwań? Przyłącz się do startupu i poczuj klimat bez ograniczeń.

Dynamika
Współpracuj w młodym i prężnym zespole. Dzielimy się wiedzą, zarażamy pomysłami i nakręcamy do działania. Nie znajdziesz lepszych warunków do rozwoju.

Zadania:

Prowadzenie projektów rekrutacyjnych
Trzymasz pieczę nad powierzonymi projektami i doprowadzasz do realizacji ich celu. Przepracowujesz z Klientami profil, prowadzisz interview z Kandydatami, weryfikujesz stan całego procesu i tworzysz zalecenia kierunku dalszych działań.

Rekomendowanie właściwych Kandydatów
Szybko wyczuwasz o co chodzi w profilu i potrafisz stwierdzić, które osoby będą najlepiej do niego dopasowane. Rekomendowani przez Ciebie Kandydaci mają bardzo duże szanse na uzyskanie zatrudnienia.

Dbałość o doświadczenia Kandydata
Powierzonych Kandydatów bierzesz pod swoje skrzydła. Nawiązujesz z nimi profesjonalną relację, opiekujesz się w trakcie procesu rekrutacyjnego i sprawdzasz jak sobie radzą po jego zakończeniu.


Oczekiwania

Doświadczenie
Posiadasz ponad 1 rok doświadczenia w rekrutacji, sprzedaży lub obsłudze klienta.

Analityczne myślenie
Podczas rozmowy potrafisz analizować pojawiające się wypowiedzi. Wyciągasz wnioski na podstawie danych, a nie emocji.

Komunikatywność
Łatwo nawiązujesz kontakt z drugą, nawet zupełnie Ci nieznaną, osobą. Umiesz aktywnie słuchać i szybko skracasz dystans.

Język angielski
Min. poziom B2. Komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemów. W codziennych kontaktach przez telefon czy przez maila dajesz sobie sprawnie radę.


Czekamy na Ciebie! Aplikuj na http://bit.ly/2zhvE1R