Na 5 tygodni przed, III Targi eHandlu w 70% zapełnione

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Wygląda na to, że obawy branży e-commerce, iż dwie edycje Targów w ciągu roku to o jedną za dużo, okażą się nietrafne.

Wygląda na to, że obawy branży e-commerce, iż dwie edycje Targów w ciągu roku to o jedną za dużo, okażą się nietrafne.

Ponad połowę z blisko 80.Wystawców, którzy już zdeklarowali swój udział w jesiennej edycji, stanowią firmy, które na Targach eHandlu zaprezentują się po raz pierwszy. Krzysztof Kukla ze Statkiem.pl, po raz pierwszy weźmie udział w Targach. Od jakiegoś czasu dopracowywał swój produkt, a kiedy stwierdził, że jest gotowy – zdecydował pokazać go szerszemu gronu – Obracamy w się w e-commerce od kilku lat i chyba gdzieś po pierwszych targach usłyszałem wzmiankę o nich. Teraz mamy już ciekawy produkt, więc decyzja co do uczestnictwa mogła być tylko jedna.

Wśród Wystawców, którzy zadebiutują na Targach pojawią m.in. przedstawiciele SoTrender (social media), SMARTO (hosting, CRM, bezpieczeństwo), Kody Rabatowe.pl (platforma ofert specjalnych), ExpertSender (platforma marketingowa), a także rozpoznawalne marki – platforma e-mail marketingowa SARE, portal zakupów grupowych Gruper czy platforma sklepowa Shoper.

Organizatorów szczególnie cieszy fakt, że dostawcy usług coraz częściej traktują Targi, jako idealne miejsce, by zaprezentować swoje wiodące usługi lub te, które dopiero zadebiutują na polskim rynku. Mimo, iż przyszłoroczna, wiosenna edycja została zaplanowana z mocniejszym międzynarodowym akcentem, zagraniczni Wystawcy chcą zaistnieć na polskim rynku już teraz. Udział w jesiennych Targach, a jednoczesne wejście na polski rynek zapowiedział m.in brytyjski Lengow.

Branża, która na codzień obcuje prawie wyłącznie online, doskonale rozumie potrzebę bezpośredniego kontaktu z Klientem. Działania reklamowe w sferze mediów internetowych oczywiście są skuteczne, ale często ich odbiorcy brakuje “pierwiastka ludzkiego”, który pozwala budować długofalowe relacje i zaufanie do marki. Targi eHandlu stwarzają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z osobami poszukującymi usług dla swoich e-sklepów i tymi, którzy te usługi oferują. I to dwa razy do roku.

Już w środę 19.września o godzinie 12:00 ruszy sprzedaż ostatnich 30 miejsc wystawienniczych. Więcej informacji dla Wystawców i Zwiedzających na stronie http://targiehandlu.pl/

źródło: informacja prasowa