Rusza LoyaltyZen.com – polska aplikacja do zarządzania programami lojalnościowymi

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

LoyaltyZen to pierwsza zaawansowana aplikacja do zarządzania programami lojalnościowymi oferowana w modelu SaaS, która została oficjalnie wprowadzona na rynek 10 grudnia 2013 roku. Z myślą o klientach zagranicznych, przygotowaliśmy także anglojęzyczną wersję programu.

LoyaltyZen to pierwsza zaawansowana aplikacja do zarządzania programami lojalnościowymi oferowana w modelu SaaS, która została oficjalnie wprowadzona na rynek 10 grudnia 2013 roku. Z myślą o klientach zagranicznych, przygotowaliśmy także anglojęzyczną wersję programu.

Dzięki LoyaltyZen narzędzia i funkcje zarezerwowane do tej pory dla największych korporacji są teraz w zasięgu małych i średnich firm. W przeciwieństwie do dotychczas dostępnych programów, nasza aplikacja oferuje rozwiązanie, którego wdrożenie nie wymaga dużych nakładów czasowych i finansowych.

Jak działa LoyaltyZen?

Po rejestracji w aplikacji firma ma możliwość skonfigurowania i spersonalizowania programu lojalnościowego. LoyaltyZen umożliwia umieszczenie panelu dla uczestników na własnej stronie WWW i Facebooku czy też integrację z systemem POS (automatyczne naliczanie punktów przy wystawieniu paragonu).

Dzięki rozbudowanej palecie funkcji firma może wdrożyć skuteczny program lojalnościowy, czyli dostosować go do swojej strategii, budować trwałe i wartościowe relacje z klientami, zbierać ich dane zakupowe i motywować do częstych zakupów.

Wszystkie usługi LoyaltyZen dostępne są w modelu abonamentowym. Więcej informacji i możliwość przetestowania naszej aplikacji na stronie internetowej www.loyaltyzen.com.

źródło: informacja prasowa