Business Angel Seedfund zainwestował w projekt Fanpage Trender

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Business Angel Seedfund, fundusz zalążkowy aniołów biznesu, zainwestował w SmartNet Research&Solutions, firmę, która między innymi stworzyła i rozwija projekt Fanpage Trender.

Business Angel Seedfund, fundusz zalążkowy aniołów biznesu, zainwestował w SmartNet Research&Solutions, firmę, która między innymi stworzyła i rozwija projekt Fanpage Trender.

SmartNet Research&Solutions jest innowacyjną firmą badawczo-doradczą specjalizującą się w obszarach Internetu i sieci społecznych. Jej założycielami i zarazem członkami Zarządu Spółki są dr Dominik Batorski, socjolog i specjalista od analiz danych, Paweł Kucharski, informatyk, i dr Jan Zając, psycholog społeczny i ekonomista. Zespół SmartNet Research&Solutions ma bogate doświadczenia z akademickich i biznesowych badań Internetu, realizowanych na potrzeby międzynarodowych korporacji, dużych wydawców internetowych, instytucji państwowych oraz agencji reklamowych, PR-owych i interaktywnych.

Obecnie SmartNet Research&Solutions koncentruje się przede wszystkim na tworzeniu własnych narzędzi analitycznych odpowiadających na potrzeby sprzedaży, marketingu i PR w Internecie. Najważniejszym z nich jest obecnie Fanpage Trender (www.fanpagetrender.pl), pomagający zwiększać skuteczność działań firm na Facebooku. Po 6 miesiącach od premiery wersji beta narzędzie jest wykorzystywane przez wiodące polskie agencje social media i interaktywne, klientów korporacyjnych i największych wydawców serwisów internetowych. Zdobyło także klientów poza granicami Polski: w Danii, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Rosji, Słowacji, Turcji i na Ukrainie.

Fanpage Trender to unikalne narzędzie na rynku. Wykonanie, możliwości, skala przedsięwzięcia jak i model biznesowy spowodowały, że zdecydowaliśmy się zainwestować w ten projekt – mówi Tomasz Woźniak, członek zarządu Business Angel Seedfund.Zawsze podkreślamy jednak, że inwestujemy w ludzi, a obecność w ekipie takich osób, jak założyciele SmartNet Research&Solutions daje podstawy, by wierzyć w sukces biznesowy.

Fanpage Trender to narzędzie dla osób zarządzających profilami firmowymi (fanpage) w serwisie Facebook. Pomaga agencjom interaktywnym i ich klientom w prowadzeniu interaktywnej komunikacji z fanami marki i pozwala monitorować konkurencyjne marki. Łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych zbiera i analizuje informacje na temat aktywności fanów profilu oraz umożliwia porównania w czasie i między profilami (zarówno profile należące do jednej firmy, jak i konkurencyjne). Dostarcza także syntetycznych wskaźników do oceny aktywności fanów i interaktywności profilu.

Wsparcie Business Angel Seedfund pomoże nam umocnić pozycję Fanpage Trendera w Polsce i wyjść z nim na kolejne rynki, a także znacznie zwiększyć tempo tworzenia kolejnych rozwiązań, służących przede wszystkim wspieraniu działań w social media – stwierdza dr Jan Zając, Prezes Zarządu SmartNet Research&Solutions.Jesteśmy przekonani do naszych produktów i przyjętej strategii i cieszymy się, że znaleźliśmy tak otwartego, zaangażowanego i rozumiejącego nasz biznes partnera, jak Business Angel Seedfund.

Kanały internetowe zajmują coraz ważniejsze miejsce w strategiach sprzedażowych i marketingowych firm. Chcemy tworzyć produkty i narzędzia analityczne, które wspomogą te działania i pomogą zwiększyć ich skuteczność – mówi Paweł Kucharski, Członek Zarządu SmartNet Research&Solutions.

Obserwujemy, że coraz częściej to właśnie umiejętne wykorzystanie danych zbieranych w Internecie staje się źródłem przewag konkurencyjnych. Nasze rozwiązania pomagają w ich zdobyciu. Ufamy, że połączenie rzetelnej wiedzy badawczej, doświadczenia i rozumienia świata Internetu umożliwia nam zaoferowanie Klientom najwyższej jakości – dodaje dr Dominik Batorski, Członek Zarządu SmartNet Research&Solutions.

FanPage Trender jest narzędziem przeznaczonym dla wszystkich prowadzących działania marketingowe, PR-owe czy sprzedażowe w serwisie Facebook. Już teraz korzystają z niego zarówno firmy i instytucje, które same zarządzają obecnością własnych marek na Facebooku, jak i agencje specjalizujące się w działaniach w mediach społecznościowych.

źródło: informacja prasowa