Jak najłatwiej pozyskać klienta na nowy produkt? Zasady są proste: trzeba określić, kto jest grupą docelową i zaproponować jej swój produkt, który rozwiązuje problem od A do Z. Niby proste, ale już samo szukanie osób, które mogłyby być zainteresowane naszym startupem sprawia problemy.

Zdjęcie główne artykułu pochodzi z pexels.com

Na szczęście jest takie narzędzie jak SeoPilot, innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku, które rozwiązuje problem z pozyskiwaniem klientów. Ale zacznijmy od początku, czyli od tego jak określić, kogo interesuje rozwiązanie problemu X. Możemy tego dowiedzieć się poprzez słowa kluczowe, które dany internauta wpisuje w wyszukiwarce. Na podstawie tych haseł możemy łatwo określić, czy ktoś potrzebuje takiego narzędzia jak nasze.

Dzięki temu szybko dowiemy się, kto jest naszą grupą docelową. Jedno z narzędzi, które nam to powie jest sieć reklamy kontekstowej Adwords. Co prawda za jego pomocą nie dowiemy się, kto dokładnie szukał produktów podobnych do naszych (ze względu na ochronę danych osobowych), ale mamy możliwość zaproponowania tej "anonimowej" osobie naszego produktu. Wystarczy, że wyświetlimy mu naszą reklamę.

Zależność między wynikami wyszukiwania a tym, jakie potem reklamy ogląda, powoduje, że chętniej zainteresuje się reklamowanym produktem. Skoro szukał rozwiązania danego produktu, przejrzał kilka propozycji, ale żadna nie zainteresowała go na tyle, by przejść proces rejestracji, warto spróbować go przekonać właśnie do siebie.

Najlepiej wyświetlić mu, np. w formie reklamy kontekstowej Adwords, hasła zachęcającego do skorzystania właśnie z produktu X. Wiem, co pomyślicie. To wszystko wydaje się skomplikowane i pewnie do zrozumienia całego procesu trzeba przeczytać wiele poradników i na pierwsze próby wydać sporo pieniędzy. Wiecie, że cały proces reklamowania naszego produktu możemy powierzyć SeoPilot?

Ten system automatyzujący kampanię Adwords przeprowadzi za nas proces zainteresowania klienta produktem, nad którym pracowaliśmy kilkanaście miesięcy albo nawet i dłużej. Wystarczy, że w panelu administracyjnym ustalimy parametry takie jak: miejsce rozmieszczenia reklam, kiedy mają być wyświetlane oraz na jaką stronę kierować, a zaoszczędzony czas poświęcimy np. na obsługę nowych płatności od klientów.

Za skorzystaniem z SeoPilot przemawia także fakt, że ściśle współpracuje z Google, autorem systemu reklamy kontekstowej Adwords, dzięki czemu najlepiej wie, jak dotrzeć do potencjalnych klientów zainteresowanych naszym produktem. Jest jeszcze jeden czynnik, który prawdopodobnie przekona Cię do wybrania SeoPilota: uruchomione kampanie reklamowe nie muszą mieć kilkutysięcznego budżetu.

Dlatego warto po prostu sprawdzić to rozwiązanie, zainwestować niewielkie środki i sprawdzić, ilu pozyskamy klientów dzięki tej metodzie. Z SeoPilota skorzystało już 19 tys. klientów, którzy zlecili przeprowadzenie ponad 77 tysięcy ogłoszeń reklamowych. Uruchom swoją kampanię już dziś!

Komentarze (0)