W katowickiej Fabryce Porcelany działalność rozpoczął SPIN DIGITAL, zespół oferujący rozwiązania z zakresu nowych technologii i marketingu oraz kompleksowe wsparcie innowacyjnych pomysłów biznesowych w skali międzynarodowej.

Na zdjęciu: zespół SPIN DIGITAL | fot. materiały prasowe 

Grupa składająca się  z pięciu marek łączy w sobie kompetencje agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, software house’u, platformy do dzielenia się pomysłami biznesowymi oraz wsparcia dla startupów i inwestorów w nawiązywaniu relacji biznesowych.

W skład SPIN DIGITAL wchodzą: agencja kreatywna kręci się!, agencja social media KickAss Socials, software house revolve.pro, platforma wymiany wiedzy dla przedsiębiorców IdeaHub oraz nucleus, który wspiera nawiązywanie relacji między inwestorami a startupami, a także wspomaga rozwój najlepszych modeli biznesowych i poszukiwania możliwości inwestowania. 

- SPIN DIGITAL to grupa podmiotów, która łączy w sobie prawie 10-letnie doświadczenie kilku firm z obszaru IT, marketingu zintegrowanego, inspirującego medium biznesowego oraz, od teraz - jednostki dedykowanej inwestorom i startupom. Zgromadziliśmy te organizacje pod jedną marką, aby podkreślić synergię naszych wspólnych doświadczeń oraz komplementarność usług, które proponujemy - mówi Filip Kasprzyk, jeden z pomysłodawców inicjatywy. 

Po co i dla  kogo  nowa  marka? 

Założyciele podkreślają, że kluczowymi atutami tego rozwiązania są m.in.: spójność wielu działań dla klienta w różnych obszarach oraz wymiana doświadczeń pomiędzy kreatywną a technologiczną częścią zespołu, która ma zaowocować nowatorską i niepowtarzalną koncepcją. Umożliwi to wówczas szybszą implementację strategii i działań marketingowych. Znaczącym elementem scalającym działania SPIN DIGITAL stanowi nucleus. Jego celem będzie doradztwo i wsparcie relacji inwestorskich, zarządzania nimi oraz wyszukiwanie ciekawych pod kątem inwestycyjnym projektów. Skorzystać będą mogły także startupy poszukujące wsparcia w rozwoju produktu na wczesnych etapach finansowania (pre-seed i seed).

- Chcemy docierać zarówno do polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorców oraz startupów, rozpoczynając od mocniejszych działań na terenie krajów wyszehradzkich: Czech, Słowacji, Węgier i oczywiście Polski. Dzięki współpracy z markami takimi, jak Nissan, Kia, E. Wedel, Getin Bank czy Huawei jesteśmy dobrze przygotowani na prowadzenie działań zarówno dla dużych firm, jak i tych rozpoczynających działania na rynku - dodaje Kuba Nagórski, współtwórca projektu. 

Komentarze (0)