PrestaShop, platforma e-commerce będąca liderem w dostarczaniu bezpłatnego oprogramowania dla sektora e-commerce, oraz SALESmanago, wiodąca na rynku europejskim platforma do automatyzacji marketingu mają przyjemność ogłosić wprowadzenie kolejnych ulepszeń do wtyczki SALESmanago w PrestaShop.

Nowe udoskonalenia przynoszą klientom PrestaShop kolejne korzyści. Po pierwsze, zwiększenie bezpieczeństwa procesu zakupu. Po drugie, poprawienie kompatybilności z nowszymi jak i starszymi wersjami PHP, umożliwiające użycie wtyczki przez szerszą grupę odbiorców. Po trzecie, dodanie nowego kodu monitorującego wspierającego Web Push'e. Ponadto, dodane zostały liczne funkcjonalności skupione na polepszeniu Customer Experience: 

  • Ulepszenie graficzne panelu konfiguracji z wykorzystaniem PrestaUI
  • Dodanie możliwości stworzenia konta z poziomu panelu konfiguracyjnego wtyczki,
  • Dodanie panelu informacyjnego z filmem demonstracyjnym,
  • Wprowadzenie dwujęzycznego interfejsu PL/EN  

SALESmanago współpracuje z PrestaShop już od kilku lat, dostarczając właścicielom e-sklepów szereg korzyści takich jak: personalizacja ofert oraz rekomendacja produktów, przypomnienia o nowych okazjach przez różne kanały komunikacyjne (email, SMS, czat na stronie, push-upy), czy szybki i wygodny czat przez wiadomości Facebook.

 fot. pexels.com

Komentarze (0)