W zeszłym roku odebrali II nagrodę w XII edycji konkursu Gdyński Biznesplan. Dziś Isivi ma już 50 000 użytkowników, a jego partnerem staje się największy start-up świata.

isivi.pl, czyli pierwszy inteligentny portal pracy i Uber, najpopularniejsza platforma mobilna kojarząca użytkowników z kierowcami, łączą siły, by zaoferować jedyną w swoim rodzaju usługę: pomoc w znalezieniu pracy i wygodny transport na rozmowę kwalifikacyjną.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Uber przyłącza się do świętowania sukcesu isivi.pl. Z okazji rejestracji w portalu 50 000 użytkowników przygotował specjalną zniżkę na darmowy przejazd o wartości 50 zł, z której może skorzystać każdy, kto nie używał jeszcze aplikacji Uber. Podczas rejestracji wystarczy wprowadzić kod promocyjny ISIVI, by bez problemów dostać się w wybrane miejsce.

Po pracę marzeń

Rewolucyjny pomysł 4 absolwentów z Warszawy opiera się na zbudowanym przez nich algorytmie, który analizuje profil użytkownika i zestawia go z wymaganiami pracodawcy. Dzięki temu osoba poszukująca pracy przez portal widzi przede wszystkim oferty dedykowane dla siebie. Ponadto isivi.pl wskazuje kompetencje i umiejętności na które trzeba zwrócić uwagę, aplikując na dane stanowisko.

-Tworzymy narzędzie, które nie tylko przyspiesza znalezienie pracy, ale także sprawia, że poszukiwanie jej przestaje być koszmarem. Chcemy, żeby to ambitna i ciekawa praca była wyzwaniem – a nie sam proces rekrutacji - mówi Tomek Grzechnik, jeden z czwórki założycieli isivi.pl. Kandydatowi pozostaje już tylko dojazd na rozmowę rekrutacyjną.

Łatwiejsze podróżowanie

Dzięki aplikacji Uber, nie trzeba już pamiętać by zawsze mieć gotówkę przy sobie, czy martwić się o dokładny adres. System sam wykrywa naszą lokalizację dzięki GPS w smartfonie i łączy użytkownika z najbliższym dostępnym kierowcą, a płatność regulowana jest za pomocą karty płatniczej przypisanej do profilu.

Jak wynika z tegorocznych badań IPSOS, to właśnie wygoda zamówienia przejazdu za pomocą jednego kliknięcia, bezpieczeństwo (można dzielić się trasą przejazdu z rodziną i znajomymi) i sympatyczni kierowcy korzystający z platformy decydują o tym, że użytkownicy wybierają Ubera.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)