... ... ...

Polski startup rozpoczyna współpracę z Uberem

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

29-09-2015

Informacja prasowa
W zeszłym roku odebrali II nagrodę w XII edycji konkursu Gdyński Biznesplan. Dziś Isivi ma już 50 000 użytkowników, a jego partnerem staje się największy start-up świata.

isivi.pl, czyli pierwszy inteligentny portal pracy i Uber, najpopularniejsza platforma mobilna kojarząca użytkowników z kierowcami, łączą siły, by zaoferować jedyną w swoim rodzaju usługę: pomoc w znalezieniu pracy i wygodny transport na rozmowę kwalifikacyjną.

Uber przyłącza się do świętowania sukcesu isivi.pl. Z okazji rejestracji w portalu 50 000 użytkowników przygotował specjalną zniżkę na darmowy przejazd o wartości 50 zł, z której może skorzystać każdy, kto nie używał jeszcze aplikacji Uber. Podczas rejestracji wystarczy wprowadzić kod promocyjny ISIVI, by bez problemów dostać się w wybrane miejsce.

Po pracę marzeń

Rewolucyjny pomysł 4 absolwentów z Warszawy opiera się na zbudowanym przez nich algorytmie, który analizuje profil użytkownika i zestawia go z wymaganiami pracodawcy. Dzięki temu osoba poszukująca pracy przez portal widzi przede wszystkim oferty dedykowane dla siebie. Ponadto isivi.pl wskazuje kompetencje i umiejętności na które trzeba zwrócić uwagę, aplikując na dane stanowisko.

-Tworzymy narzędzie, które nie tylko przyspiesza znalezienie pracy, ale także sprawia, że poszukiwanie jej przestaje być koszmarem. Chcemy, żeby to ambitna i ciekawa praca była wyzwaniem – a nie sam proces rekrutacji - mówi Tomek Grzechnik, jeden z czwórki założycieli isivi.pl. Kandydatowi pozostaje już tylko dojazd na rozmowę rekrutacyjną.

Łatwiejsze podróżowanie

Dzięki aplikacji Uber, nie trzeba już pamiętać by zawsze mieć gotówkę przy sobie, czy martwić się o dokładny adres. System sam wykrywa naszą lokalizację dzięki GPS w smartfonie i łączy użytkownika z najbliższym dostępnym kierowcą, a płatność regulowana jest za pomocą karty płatniczej przypisanej do profilu.

Jak wynika z tegorocznych badań IPSOS, to właśnie wygoda zamówienia przejazdu za pomocą jednego kliknięcia, bezpieczeństwo (można dzielić się trasą przejazdu z rodziną i znajomymi) i sympatyczni kierowcy korzystający z platformy decydują o tym, że użytkownicy wybierają Ubera.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)