... ... ...

home.pl rozpoczęło współpracę z PayU

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

29-10-2015

Informacja prasowa
home.pl rozpoczęło współpracę z globalnym dostawcą płatności elektronicznych - PayU. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą w łatwy sposób wdrożyć płatności online w swoich e-sklepach i przyjmować ekspresowe przelewy oraz płatności kartami.

- Posiadamy ponad 350 tys. klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy są coraz bardziej aktywni w przestrzeni internetowej. Tam pozyskują klientów oraz ich obsługą. Teraz będą mogli również przyjmować płatności - mówi Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl. - Współpraca z PayU pozwala nam na zaoferowanie bezpiecznych i szybkich płatności elektronicznych, dzięki nim nasi klienci będą mogli poprawić swoją płynność finansową oraz rozszerzyć zakres działalności.

- Szybkość realizacji płatności to jeden z czynników decydujących o pomyślnym zakończeniu zakupów. Aby kupujący nie porzucił koszyka przed złożeniem zamówienia trzeba dać mu możliwość wygodnego zapłacenia i wybór najlepszej dla niego metody płatności. Dla wszystkich klientów home.pl przygotowaliśmy w związku z tym specjalną ofertę cenową na obsługę najpopularniejszych kanałów płatności, czyli błyskawicznych e-przelewów, tzw. pay-by-linków, oraz kart płatniczych. Jesteśmy pewni, że wpłynie to pozytywnie na rozwój płatności bezgotówkowych w e-commerce, a także zwiększy konwersję sprzedaży w e-sklepach współpracujących z naszym partnerem – home.pl - mówi Sylwia Bilska, Członek Zarządu PayU SA.

Klienci home.pl mogą zaimplementować płatności online PayU w swoim serwisie www i przyjmować wpłaty od klientów poprzez trzy niezależne kanały, co gwarantuje, że każdy e-konsument znajdzie metodę płatności najlepszą dla siebie: błyskawiczny przelew elektroniczny (tzw. pay-by-link) z ponad 20 banków, karty płatnicze (debetowe i kredytowe) oraz przelew tradycyjny.

Z danych PayU wynika, że płatność przelewem pay-by-link wybierana jest w przypadku 80% transakcji opłacanych online. Klient klika na bank, w którym posiada rachunek, a następnie przenoszony jest do serwisu transakcyjnego banku, gdzie, po zalogowaniu, czeka na niego wypełniony formularz e-przelewu, który wystarczy zatwierdzić. Płatność jest natychmiast realizowana a sklep automatycznie otrzymuje informację o dokonaniu wpłaty przez kupującego, dzięki czemu może od razu wysłać zamówiony towar lub zrealizować usługę.. Drugim pod względem częstotliwości korzystania przez kupujących kanałem płatności są karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro.

- Płatności kartowe zyskują na popularności i mają coraz większy udział w rynku. Oznacza to, że internauci lubią wygodnie płacić w Internecie, a dodatkowo mają coraz większą świadomość jak bardzo bezpieczny jest ten instrument płatniczy - oferowane jest w tym przypadku dodatkowe zabezpieczenie w postaci reklamacji chargeback - mówi Sylwia Bilska.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)