... ... ...

GoldenLine ma 2 miliony użytkowników

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

09-02-2016

Informacja prasowa
Polski serwis rekrutacyjny GoldenLine przekroczył właśnie 2 miliony zarejestrowanych użytkowników. Co przyciąga osoby aktywne zawodowo do GoldenLine i dlaczego warto tam mieć swój profil?

GoldenLine to największy serwis rekrutacyjno-społecznościowy posiadający rozwiązania dla osób  poszukujących pracy, myślących o jej zmianie, a także nie szukających pracy aktywnie, ale zainteresowanych otrzymywaniem propozycji zawodowych. Serwis daje także możliwość oceny pracodawców, dzięki czemu w serwisie można znaleźć ponad 30 000 merytorycznych opinii wystawionych pracodawcom. GoldenLine ma już 2 miliony zarejestrowanych użytkowników, jest także numerem jeden wśród serwisów tematycznych z kategorii „praca” według badań Megapanel PBI/Gemius i stale zyskuje na popularności. Kim są osoby tworzące w serwisie swoje profile zawodowe? Jakie funkcjonalności portal oferuje użytkownikom?

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Kim są użytkownicy GoldenLine

Największą grupę stanowią osoby w wieku 25 – 34 lata (47 proc.), następnie w kolejności: 35 – 44 lat (30 proc.), 45 – 54 lat (8 proc.), 18 – 24 lat (10 proc.) i 55 lat i więcej (5 proc.). Użytkownicy serwisu GoldenLine.pl to w 52 proc. mężczyźni, a w 48 proc. kobiety. Dominują osoby z tytułem magistra (57 proc.), potem z licencjatem lub tytułem inżyniera (18 proc.) i średnim wykształceniem (8 proc.). Pięć głównych województw, gdzie mieszkają użytkownicy posiadający swoje profile w serwisie GoldenLine to mazowieckie (24 proc.), małopolskie (8 proc.), śląskie (8 proc.), dolnośląskie (7 proc.) i wielkopolskie (7 proc). Natomiast główne branże, w których pracują, to Finanse/Ekonomia, Sprzedaż, Administracja biurowa, Marketing/Reklama/Public Relations, IT/Oprogramowanie.

Coraz więcej możliwości dla użytkowników

Serwis GoldenLine oferuje swoim użytkownikom wiele użytecznych oraz unikalnych funkcjonalności, które ułatwią znalezienie pracy i nawiązywanie nowych kontaktów zawodowych:

  • profesjonalny profil – użytkownicy GoldenLine mogą stworzyć swoje wirtualne CV, gdzie w przejrzysty sposób mogą wyeksponować umiejętności, doświadczenie zawodowe oraz zebrane referencje od współpracowników i przełożonych;
  • oferty pracy – każdy użytkownik serwisu posiada dostęp do zakładki z aktualnymi ofertami pracy na stanowiska w całej Polsce. Daje to możliwość wyszukiwania ofert po branżach, lokalizacji, językach oraz konkretnych firmach. Dodatkowo posiadając uzupełniony profil, użytkownik może otrzymywać dopasowane do niego oferty pracy w Job Alercie, wysyłane bezpośrednio na adres mailowy;
  • otwarty na relokację – GoldenLine umożliwia kontakt z rekruterami z całego świata. Zaznaczając opcję „otwarty na relokację” informuje się rekruterów o gotowości zmiany miejsca zamieszkania. Ważne jest to, że nie ma konieczności uzupełniania profilu w języku angielskim. Stanowiska i umiejętności są automatycznie tłumaczone i widoczne dla zagranicznych rekruterów;
  • Katalog Pracodawców – jest to stale aktualizowana baza z największą ilością rzetelnych opinii o pracodawcach w Polsce. Dzięki nim osoby poszukujące pracy, łatwo mogą sprawdzić jaka atmosfera panuje w danej firmie i ocenić poziom satysfakcji jej pracowników;
  • opcja “szukam pracy” – użytkownik poszukujący pracy może zaznaczyć na swoim profilu opcję „szukam pracy”. Dzięki temu poinformuje rekruterów szukających kandydatów na GoldenLine, że szuka nowych możliwości zawodowych i chętnie rozważy propozycje pracy;
  • porównywarka zarobków – z jej pomocą można np. przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i w łatwy sposób porównać wysokość swojego wynagrodzenia, z tym które aktualnie oferowane jest na rynku pracy.

Posiadanie zawodowego profilu w największym na polskim rynku serwisie rekrutacyjnym, wydaje się wręcz konieczne, aby być widocznym na rynku pracy.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)