... ... ...

Tańsze paliwo i kawa dla podróżujących razem – wspólna akcja BlaBlaCar i LOTOS

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

21-07-2016

Informacja prasowa
BlaBlaCar, serwis skupiający największą na świecie społeczność długodystansowych wspólnych przejazdów oraz sieć stacji paliw LOTOS rozpoczynają wakacyjną akcję nagradzania kierowców i pasażerów, którzy zdecydują się na wspólne podróżowanie, zaaranżowane za pośrednictwem serwisu BlaBlaCar.pl.

Stacje paliw sieci LOTOS będą tego lata częstym miejscem spotkań. Zyskujące coraz większą popularność wspólne przejazdy, na długich lub regularnie powtarzanych trasach, to przede wszystkim oszczędność w portfelu lub szansa, aby zawrzeć nowe wakacyjne znajomości. Wspólna kawa, dlaczego nie? Dla podróżujących razem partnerzy akcji przygotowali atrakcyjne rabaty na paliwo i kawę.

Wakacyjna promocja sieci LOTOS i BlaBlaCar to pierwsza tego typu inicjatywa, kiedy to marka paliwowa łączy się z marką opartą na silnej społeczności.

– Serwis BlaBlaCar umożliwia jego użytkownikom tańsze podróżowanie w gronie sympatycznej społeczności. Rozdając podróżującym kody zniżkowe na paliwo i kawę, chcemy im dodatkowo uprzyjemnić podróż – tłumaczy Michał Pawelec z serwisu wspólnych przejazdów BlaBlaCar. – W okresie wakacyjnym zainteresowanie wspólnymi przejazdami zwiększa się nawet dwukrotnie. Stacje paliwowe są naturalnie wybieranym przez podróżujących miejscem na postój, a także spotkanie kierowcy z pasażerami. Stąd pomysł na współpracę właśnie z siecią stacji paliw LOTOS – dodaje Pawelec.

– Klientami sieci LOTOS są zarówno kierowcy, jak i pasażerowie, którzy szczególnie podczas dłuższych podróży korzystają z usług i gastronomii Cafe Punkt, oferowanych na naszych stacjach. Właśnie dlatego premiujemy tych, którzy wspólnie wybierają się w dłuższą podróż – tłumaczy Anna Pogorzelska, Szef Biura Marketingu LOTOS Paliwa. – Wspólna inicjatywa obu partnerów wpisuje się w pozycjonowanie marki LOTOS, jako pomocnego przyjaciela na drodze dla wszystkich kierowców i podróżnych. Dla marki LOTOS każdy klient jest wyjątkowy i zasługuje na pełne wsparcie w podróży – dodaje A. Pogorzelska.

Zasady promocji

Kierowcy, po dodaniu przejazdu o długości co najmniej 75 km i zaakceptowaniu przynajmniej jednego pasażera, otrzymają kody kreskowe na adres poczty elektronicznej, uprawniające do zniżek na paliwo i kawę. Kody będą wydawane do 20 września br.

Zniżka na maksymalnie 90 litrów paliwa dziennie wynosi 10 groszy za litr i jest ważna codziennie przez dwa miesiące od otrzymania kodu. Jednorazowy kod na zakup kawy za 1 złoty można wykorzystać przez dwa miesiące. Kod na promocyjną kawę w ten sam sposób dostają także pasażerowie po zarezerwowaniu przejazdu.

Zniżki na paliwa są honorowane na wszystkich stacjach sieci LOTOS w Polsce, a zniżki na kawę na tych stacjach sieci LOTOS, które mają dedykowaną strefę kawową Cafe Punkt. Najbliższą stację sieci LOTOS można znaleźć na stronie stacje.lotos.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej LOTOS dla kierowcy, dostępnej na urządzeniach mobilnych z systemem Android, Windows Phone oraz iOS.

Ile można zaoszczędzić? W przypadku, gdy kierowca i trzech pasażerów udaje się w 450-kilometrową trasę z BlaBlaCar, tankując na stacji LOTOS ze zniżką 10 gr na litrze paliwa, kierowca może zaoszczędzić nawet 150 zł, co stanowi niemal całość kosztów przejazdu. Dodatkowo kierowca zyskuje także zniżkę na paliwo, z której może korzystać również podczas innych swoich podróży. Zarówno kierowca, jak i pasażerowie, będą mogli podczas wspólnego przejazdu cieszyć się kawą za symboliczną złotówkę.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)