... ... ...

Sukces w sporcie osiągniesz dzięki… analityce. Dowiedz się, jak IBM Watson Analytics wspomoże Twój trening

Dodane

06-10-2016

Mam Startup
Wylewasz siódme poty na treningu, ale nie osiągasz wyników, o jakich zawsze marzyłeś? IBM Watson Analytics znajdzie dla Ciebie rozwiązanie, analizując wszystkie dane dotyczące Twoich wizyt na siłowni. Sprawdzi, w jaki sposób ćwiczyłeś i podpowie, gdzie powinieneś przyłożyć się bardziej.

– Czego chciałbyś się dowiedzieć? – takie pytanie zadaje na wstępie każdemu swojemu użytkownikowi IBM Watson Analytics - narzędzie do analizowania i wyciągania wniosków z dużych zbiorów danych stworzone przez firmę IBM. Zanim jednak narzędzie odpowie na jakiekolwiek nasze pytanie, zbierze informacje o nas samych. Jeśli potrzebujemy rady dotyczącej treningu, wykorzysta do tego m.in. dane przesłane przez nas z urządzeń mobilnych, których używamy. Zebrane informacje przeanalizuje i wyciągnie z nich wnioski, które pokaże na przejrzystych wykresach. I zrobi to w zaledwie kilkanaście sekund, dzięki czemu szybciej będziemy mogli wdrożyć sugestie i poprawić swoje osiągi.

Co ważne, IBM Watson Analytics udostępnił właśnie możliwość bezpłatnego korzystania z wszystkich funkcji tego zaawansowanego narzędzia, wystarczy zarejestrować się na tej stronie.

W czym może przydać się szybka analiza danych, którą oferuje?

Jeśli nie wiesz, który z czynników najmocniej wpływa na Twoje wyniki w sporcie, odpowiedź znajdziesz dzięki Watson Analytics. W dodatku, do podejmowania lepszych decyzji dotyczących naszego treningu, nie będzie potrzebna specjalistyczna wiedza. Wystarczy, że udostępnimy swoje dane, które system przetworzy i przedstawi w najbardziej wygodny i przejrzysty dla nas sposób.

Jedną z partnerskich firmy IBM jest Under Armour, producent odzieży sportowej i właściciel takich aplikacji dla aktywnych użytkowników jak Endomondo i MyFitnessPal, z których korzysta już 160 mln użytkowników na świecie (Under Armour kupił te dwie aplikacje za 560 mln dolarów).

Dzięki tej współpracy każdy z użytkowników Watson Analytics może łatwo przesłać dane, które zbiera o nas Endomondo czy MyFitnessPal podczas naszych treningów. Co prawda w samych tych aplikacjach widzimy proste wykresy i informacje o tym, ile kilometrów przebiegliśmy, czy ile spaliliśmy kalorii, ale nie wiele  więcej. Sama aplikacja nie podpowie, co robimy źle, czy na czym powinniśmy się bardziej skupić. Takie zadanie ma za to Watson Analytics, który pozwoli zrozumieć interesujące nas zagadnienie.

– Wiedzieliśmy, że IBM Watson potrafi analizować big data dla firm, ale cieszymy się, że dzięki Under Armour pokaże swoje umiejętności zwykłemu użytkownikowi – mówi John Kelly, senior vice president z IBM Research i Solutions Portfolio.

Jeśli IBM Watson Analytics po przeanalizowaniu danych poinformuje nas, że za mało czasu spędzamy np. na robieniu brzuszków, pokaże wykres, jak długo powinniśmy ćwiczyć mięśnie brzucha, by osiągnąć oczekiwany efekt. Ułatwi to podjęcie decyzji o zmianie trybu treningowego.

Jak widać analityka przydaje się także sportowcom, którzy ciągle chcą osiągać lepsze wyniki. Świat staje na głowie, by ułatwić im to zadanie. Pomagają aerodynamiczne konstrukcje ubioru, czy sprzętu używanego przez profesjonalistów, ale i też analityka - dziedzina znana od dziesiątek lat. O tym, że warto na spokojnie przejrzeć informacje o zachowaniach swojego podopiecznego wiedzą dobrze trenerzy.

Teraz dzięki IBM Watson Analytics każdy z nas może skorzystać z analizy danych, by poprawić swoje sportowe wyniki, a jest to bardzo proste, bo Watson Analytics mamy zawsze pod ręką. Skrywa się w procesorach smartfona i cały czas analizuje nasze poczynania. Wszystko po to, by później podpowiedzieć nam, co powinniśmy zrobić, by osiągnąć jeszcze więcej.

-

Poznałeś właśnie kilka sposobów na wykorzystanie szybkiej, bezpłatnej i profesjonalnej analizy od IBM Watson Analytics. O umiejętnościach tego narzędzia najlepiej przekonać się samemu, poddając analizie własne dane. Żeby to zrobić, wystarczy zarejestrować się na 30-sto dniowy program testowy na tej stronie.

-

O tym, jak wykorzystać IBM Watson Analytics w e-commerce pisaliśmy tutaj.

-

Tekst powstał przy współpracy z IBM.

Komentarze (0)