– Zastąp ofertę da klienta przygotowaną w pdfie w interaktywną i mobilną stronę internetową, którą możesz łatwo edytować – zachęcają twórcy Qwilra. Dziś pozyskali 1,5 mln dolarów na rozwój, które zespół przeznaczy na ekspansję zagraniczną.

Zdjęcie główne artykułu z burst.shopify.com

Point Nine Capital inwestorem

Qwilr powstał dla wszystkich osób, które w pracy zajmują się przygotowywaniem ofert, ale też raportów. Dzięki temu internetowemu narzędziu możemy ożywić suche dane przedstawiając je w interaktywny sposób. Każdą prezentację w statycznym pliku .pdf możemy zamienić w płynną stronę internetową, po której może swobodnie poruszać się nasz potencjalny klient. Na pewno doceni nową formę przedstawienia oferty produktowej.

Dziś TechCrunch poinformował, że zespół australijskich startupowców stojących za stworzeniem aplikacji Qwilr pozyskał 1,5 miliona dolarów finansowania. Ich przygoda z biznesem rozpoczęła się w 2015 roku w Sydney. Wtedy to pozyskali 500 tys. dolarów od Sydney Seed Fund i Macdoch Ventures. Głównym inwestorem rundy, o której piszemy dzisiaj, jest niemiecki fundusz inwestycyjny Point Nine Capital.

Filmy, zdjęcia i szablony

Środki z rundy inwestycyjnej posłużą na dopracowanie produktu, zatrudnienie kolejnych osób oraz na pozyskanie klientów. Głównym rynkiem dla tego startupu są Stany Zjednoczone. Każdy z użytkowników może za darmo korzystać z funkcji Qwilr, ale zdecydowanie więcej możliwości daje dostęp do konta Premium, którego koszt zaczyna się od 39 dolarów (z dostępem dla trzech użytkowników).

Co daje korzystanie z Qwilr? Przede wszystkim nową formę prezentacji naszego produktu. Dzięki temu narzędziu możemy np. dodać film promujący naszą usługę, zdjęcia z banku zdjęć, ale też ubrać całą prezentację w szaty szablonu przygotowanego przez zespół Qwilra. Ważne jest też to, że każda z prezentacji przygotowana w tym narzędziu jest dostosowana do wszystkich urządzeń mobilnych.

250 mln dolarów zarobku

Za korzystaniem z tego narzędzia przemawia jeszcze jedno: interaktywne przyciski, które możemy wykorzystać nawet do przyjmowania płatności online. Dzięki temu nasz klient, zachwycony prezentacją produktu, może od razu przejść do jego zakupu klikając w odpowiedni przycisk na stronie. Jak pisze TechCrunch, usługa spodobała się użytkownikom, którzy pozyskali dzięki niej ok. 250 mln dolarów.

Ta ostatnia statystyka przekona nie jednego sprzedawcę, by zainteresować się tym narzędziem. Dla jeszcze lepszego zrozumienia, jak od środka działa Qwirl zamieszczamy film produktowy, z którego dowiecie się m.in. jak skorzystać z tego narzędzia. 

Komentarze (0)