Branża:

aplikacje

gastronomia

marketing i reklama

lifestyle

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

inny

Social app

Czym jest Wasz projekt?

Social app to usługa dająca możliwość prowadzenia komunikacji z klientami, prezentowania ofert promocyjnych, wdrożenia programu lojalnościowego czy też zbierania opinii od klientów a to wszystko za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej przygotowanej dla naszego partnera. Zarządzanie aplikacją i komunikacja z klientami odbywa się za pomocą platformy, którą dostarczamy naszym partnerom, dzięki niej w szybki i łatwy sposób są w stanie przekazać Swoim klientom najważniejsze informacje, które trafią bezpośrednio do ich telefonów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Aplikacje mobilne odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę, sięgamy po nie, gdy chcemy coś kupić, iść coś zjeść lub spotkać się ze znajomymi, nasi partnerzy korzystając z Social app mogą wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom budując z klientami bezpośredni kanał komunikacji marketingowej właśnie dzięki własnej aplikacji mobilnej. Kluczową sprawą jest wykorzystanie aplikacji do wprowadzenia mobilnego programu lojalnościowego, wynagradzając stałych klientów motywuje się ich do działania i polecania oferty Swoim znajomym, aplikacja naszego partnera staje się kartą stałego klienta. Możliwości zbierania opinii od klientów pozwala poznać ich preferencje, co ułatwia w utrzymaniu najlepszej jakości.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierowany jest głównie dla właścicieli restauracji, kawiarni, pizzerii, burgerowni, siłowni, kręgielni, klubów muzycznych i podobnych miejsc, którym zależy na budowaniu relacji z klientami za pomocą własnej aplikacji mobilnej.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Social app działa w modelu abonamentowym, wysokość abonamentu zależy od zapotrzebowania naszego partnera, wyboru funkcji czy też skali działania jego firmy.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoją dwie osoby, które odpowiedzialne są za sprzedaż rozwiązania, kontakt z partnerami, rozwiązywaniem problemów technicznych.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Z Social app korzysta blisko 30 partnerów z różnych części Polski. Aplikacje mobilne naszych partnerów pobrało ok 30 tyś klientów. Zainteresowanie naszą usługą rośnie z dnia na dzień a z Social app zaczynają korzystać coraz więksi partnerzy.

Jakie są plany rozwoju?

Praca nad rozbudowa platformy o nowe funkcjonalności, wdrażanie Social app do innych sektorów. Wyjście z projektem poza granice kraju.