Branża:

aplikacje

e-commerce

informatyka i programowanie

Finansowanie:

inne

Model biznesowy:

usługi premium

freemium

My Social Seller

Czym jest Wasz projekt?

My Social Seller (MSS) to aplikacja dla sprzedawców, którzy chcą sprzedawać przez internetowe kanały sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, SEO oraz SEM w tak prosty sposób jak obsługa Facebooka. MSS wyróżnia się prostotą użytkowania w stosunku do istniejących systemów sprzedaży. System MSS nie tylko wykorzystuje media społecznościowe, ale przede wszystkim Bota, który przeprowadzi użytkownika przez cały proces stworzenia profesjonalnej oferty i promowania jej na portalu Facebook.

Jaki problem rozwiązujecie?

My Social Seller pomoże właścicielom sklepów tradycyjnych, którzy chcą sprzedawać przez internet, a mają problem z obsługą aplikacji internetowych skorzystać z systemu, który znają (medium społecznościowe - Facebook) do administrowania i zarządzania sprzedażą, którą do tej pory realizowały klasyczne sklepy internetowe. Z punktu widzenia firmy My Social Seller rozwiązuje następujące problemy: - zakładania i prowadzenia uproszczonego sklepu internetowego. Większość firm tradycyjnych nie posiada sklepów internetowych, My Social Seller daje im możliwość korzystania ze sklepu, który będą mogli założyć w krótkim czasie, dosłownie w dwa kliknięcia i przede wszystkim taniej niż profesjonalne sklepy internetowe. 

Do kogo kierujecie swój projekt?

My Social Seller kierujemy do firm tradycyjnych, które mają profil na Facebooku, ale nie mają sklepu internetowego oraz dużych firm, które mają sklepy internetowe, ale chcą wprowadzić nowy kanał komunikacji/dystrybucji przez Facebooka.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

System My Social Seller będzie zarabiał m.in. na: prowizji od sprzedaży, module reklamowym, abonamencie za dodatkowe usługi i ofertach dedykowanych.

Kto stoi za projektem?

Na czele MSS stoi Rafał Sadłowski. który jest głównym pomysłodawcą i twórcą aplikacji. W zespole posiadamy także jeszcze programistę, dwóch sprzedawców i osobę od administracji, finansów.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie projekt jest w fazie weryfikacji MVP. Przystąpiliśmy w 2016 do programu Platformy Startowe, gdzie przechodzimy proces inkubacji. W październiku 2016 wystartowaliśmy z projektem e e-ulotka na Startup Weekend Kielce, gdzie zajęliśmy 2. miejsce. Następnie po weryfikacji pomysłu postanowiliśmy go dopracować, rozbudowaliśmy system o Bota i dzięki temu mamy aplikację My Social Seller. Obecnie poszukujemy firm, które będą korzystały z aplikacji i sprzedawały za pomocą niej na Facebooku.

Jakie są plany rozwoju?

W tym roku planujemy złożyć wniosek o dofinansowanie w PARP działanie 1.1.2. Planujemy także pozyskać inwestora.