Branża:

aplikacje

sport

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

SportsManago

Czym jest Wasz projekt?

SportsManago.pl to system do efektywnego zarządzania każdym klubem sportowym, bez względu na profil. Jako jedyny na rynku odpowiada na potrzeby dużych i małych klubów sportowych. Można powiedzieć, że SportsManago to system szyty na miarę w cenie systemu ogólnodostępnego.

Jaki problem rozwiązujecie?

SportsManago umożliwia szybkie i efektywne zarządzanie klubem sportowym. Dzięki niemu każdy klub (duży i mały) zyskuje narzędzie, które oszczędza czas pracy wszystkich osób zaangażowanych, usprawniając komunikację na linii manager-trener-zawodnik/rodzic. Rozbudowany moduł płatności ułatwia dodatkowo bieżący monitoring konta oraz wszystkie działania mające na celu wsparcie procesu płatności i wypłat, co jest jedną z największych bolączek nowoczesnego managera.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt jest skierowany do wszystkich osób zarządzających i aktywnie działających w sporcie. Osób, które cenią swój czas i lubią być na bieżąco z tym, co dzieje się w ich klubie.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

SportsManago.pl to system działający w systemie abonamentowym. Kluby mają możliwość wykupienia dostępu po uprzednim przetestowaniu systemu (2-tygodniowy darmowy okres próbny). Dostępne są 3 pakiety cenowe odpowiadające potrzebom różnych klubów. jak na razie system działa tylko na terenie polski, ale planujemy jego tłumaczenia na inne języki i ekspansję na rynki zagraniczne.

Kto stoi za projektem?

Autorem - pomysłodawcą i wykonawcą projektu jest Witold Dyjur - Absolwent Wydziału Elektroniki PWr, który od kilku lat zajmuje się rozwojem swoich własnych projektów webowych, wcześniej związany m.in. z GG Network SA i Money.pl Dodatkowo w projekt zaangażowani są również: - Rafał Zelcer – w projekcie zaangażowany w marketing oraz rozwój działu sprzedaży; doświadczenie jako specjalista procesów Contact Center ( pracował m.in. w Credit Agricole, mBank, Alior Bank jako osoba odpowiedzialna za budowanie działu call center, audyt działów obsługi klienta) oraz w zarządzaniu branżą IT (wdrażanie i audyt aplikacji mobilnych) - Anna Wojtyła-Dyjur – wsparcie marketingowe oraz PR; od ponad 10 lat skutecznie zarządza własną szkołą językową. Od początku zaangażowana w rozwój SportsManago.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

SportsManago jest już w fazie MVP, czyli rozpoczął swoją przygodę z rynkiem i teraz planuje zawojować świat, a może najpierw Polskę :) Pierwsi klienci, którzy zdecydowali się na zakup abonamentu, są bardzo zadowoleni i powoli nie wyobrażają sobie, jak można funkcjonować bez SportsManago.

Jakie są plany rozwoju?

SportsManago ciągle się rozwija, dostosowując się do potrzeb użytkowników działających w klubach o różnym profilu. Dodatkowo w najbliższym czasie przewidujemy tłumaczenia systemu oraz ekspansję na rynki zagraniczne.