Branża:

lifestyle

inna

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

inny

Garden Box

Czym jest Wasz projekt?

Garden Box to nowoczesny sposób zakładania ogrodu w oparciu o gotowe moduły. Każdy moduł zawiera profesjonalny, zaprojektowany przez architekta krajobrazu projekt rabaty kwiatowej w skali 1:1 umieszczony na agrowłókninie. Dzięki temu każdy może bardzo łatwo, szybko i bez konieczności posiadania wiedzy na temat ogrodnictwa stworzyć efektowny ogród. Moduły można dowolnie ze sobą łączyć, tworząc unikalne kompozycje dopasowane do kształtu i wielkości własnego ogrodu. Wszystko, co trzeba zrobić, to: • rozłożyć moduł Garden Box na ziemi • wsadzić rośliny w wyznaczone miejsca • przysypać agrowłókninę korą lub żwirem, podlać i gotowe.

Jaki problem rozwiązujecie?

Marka Garden Box powstała z myślą o wszystkich, którzy marzą pięknym, profesjonalnie zaprojektowanym ogrodzie, który jest dostępny „od zaraz”. Zauważyliśmy, że coraz więcej ludzi chciałoby otaczać się piękną przestrzenią ale jednocześnie sami nie potrafią lub nie mają czasu go założyć, a z drugiej strony nie chcą korzystać z usług architekta krajobrazu. Opracowaliśmy innowacyjną technologię zakładania ogrodów, która nie wymaga od naszych klientów jakiejkolwiek wiedzy na temat ogrodnictwa, jest bardzo łatwa w użyciu i gwarantuje szybki efekt.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz produkt skierowany jest do osób, które chcą otaczać się piękną przestrzenią, lubią dobry design, ale też cenią swój czas i wygodę. Oczekują szybkiego efektu bez konieczności wynajmowania architekta krajobrazu i całej ekipy budowlanej. Nasi klienci nie muszą znać się na roślinach, wiedzieć jak je ze sobą komponować, które gatunki do siebie pasują i mogą rosnąć na jednym stanowisku – to wszystko rozwiązuje Garden Box.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Sprzedaż B2B i B2C

Kto stoi za projektem?

Marzena Płaza – jest architektem krajobrazu, obecnie kończy studia doktoranckie w Katedrze Architektury Krajobrazu UWM w Olsztynie. W swojej pracy zawodowej łączy współczesne technologie z siłą potencjału tradycyjnych rozwiązań. Jej niekonwencjonalne podejście do projektowania zaowocowało powołaniem do życia firmy Plaza & Kenig Sp. z o.o. i powstaniem nowatorskiej marki Garden Box, których współtwórcą jest Piotr Kenig. Profesjonalizm, kreatywność i doskonała znajomość światowych trendów pozwalają jej tworzyć projekty na najwyższym poziomie. Jak sama mówi: „Chcę, aby każdy posiadał piękny, profesjonalnie zaprojektowany ogród. Dlatego właśnie powstał Garden Box”. Piotr Kenig – jest absolwentem marketingu i zarządzania na UWM w Olsztynie. Od ponad dziesięciu lat prowadzi kampanie reklamowe o zasięgu międzynarodowym. Posiada doświadczenie w planowaniu, projektowaniu i realizacji działań marketingowych w szesnastu krajach UE. Wraz z Marzeną Płazą powołał do życia firmę Plaza & Kenig Sp.z o.o i wraz z nią stworzył markę Garden Box. Błyskotliwie łączy marketing z branżą architektury krajobrazu, tworząc efektywne kampanie reklamowe oparte na najnowszych rozwiązaniach technologicznych i zgodne z obowiązującymi trendami. Odpowiedzialny za kreację wizerunkową marki Garden Box.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Marka funkcjonuje na rynku od kilku tygodni. Obecnie prowadzimy sklep internetowy i tworzymy serwis, w którym dzielimy się swoją wiedzą w zakresie architektury krajobrazu, prezentujemy najnowsze trendy w projektowaniu ogrodów, a wszystko po to, by inspirować i wspierać naszych użytkowników. Aktualnie pozyskujemy partnerów biznesowych do dystrybucji Garden Box w Polsce i UE.

Jakie są plany rozwoju?

Obecnie działamy w Polsce. W niedługim czasie planujemy rozszerzenie naszej działalności i wejście na rynek Anglii i Niemiec. Docelowo chcemy stać się marką o globalnym zasięgu.