Branża:

aplikacje

moda i uroda

zdrowie i uroda

Finansowanie:

inwestor prywatny

Model biznesowy:

reklama

usługi premium

abonament

inny

Lavito

Czym jest Wasz projekt?

Stworzyliśmy prostą platformę, na której użytkownik może znaleźć interesujące go usługi kosmetyczne w danym mieście, wybierając spośród 300 000 dostępnych. Naszym głównym celem jest ułatwienie procesu rezerwacji wizyt w Salonach kosmetycznych. Aby umówić się na zabieg, wystarczy wybrać Salon, usługę, datę rezerwacji i gotowe! Wszystko zajmuje nam mniej niż minutę. Poza stroną www udostępniamy użytkownikom aplikację mobilną, dzięki której mogą rezerwować wizyty o każdej porze dnia i gdziekolwiek się znajdują.

Jaki problem rozwiązujecie?

Główny cel, jaki założyliśmy sobie tworząc lavito, to zwiększanie zysków Salonów. Zależy nam na tym, aby przychody w Salonie korzystającym z lavito wciąż wzrastały, nie tylko poprzez system rezerwacji, ale również dzięki rozbudowanym narzędziom marketingowym.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Lavito kierujemy do Salonów z branży beauty, a także do klientów tego Salonu. Łączymy ich ze sobą poprzez stworzenie specjalnych narzędzi, pozwalających na skrócenie dzielącego ich dystansu. Dajemy salonom nowe możliwości pozyskania klientów oraz utrzymania ich lojalności, natomiast klienci Salonów zyskują poprzez lavito funkcjonalne narzędzie do realizacji swoich potrzeb.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

By sprostać potrzebom zarówno małych jak i dużych Salonów zdecydowaliśmy się na hybrydowy model biznesowy. Jako partner jesteśmy elastyczni w warunkach współpracy. W zależności od biznesu dobieramy modele subskrypcyjne, prowizyjne i mieszane, biorąc pod uwagę potrzeby i kondycję Salonów.

Kto stoi za projektem?

Twórcami projektu, którzy postanowili zrewolucjonizować rynek usług kosmetycznych w Polsce są Przemysław Jurek i Marcin Niewitecki. Przemysław Jurek posiada ponad 9-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktem, marketingiem, sprzedażą, oraz własnymi biznesami. Zdobywał je w branży wydawniczej, interaktywnej, e-commerce, związanej z reklamą internetową. W Lavito zajmuje się tworzeniem strategii marketingowej oraz nawiązywaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi. Marcin Niewitecki to przedsiębiorca, dyrektor i manager z ponad 14-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i własnymi biznesami. Doświadczenie zdobywał w branży e-commerce i reklamy internetowej. W Lavito odpowiada za prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą oraz wszystkimi działaniami operacyjnymi.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Sukcesem jest z pewnością wciąż rosnąca liczba rezerwacji przez serwis i przez aplikację. Średnio udaje nam się wzrastać od 20% do 25% z miesiąca na miesiąc. Coraz więcej Salonów korzysta z rozwiązań w chmurze, co sprawia, że użytkownicy coraz łatwiej mogą umawiać się na wizyty przez lavito. Sukcesywnie udaje się zmieniać przyzwyczajenia Klientów, dotyczące umawiania wizyt, jak i wykorzystania aplikacji mobilnych. Nasz serwis do tej pory wygenerował rezerwacji za ponad 100 milionów złotych. Tworzy go pół miliona użytkowników rezerwujących codziennie zabiegi u ponad 15 000 specjalistów.

Jakie są plany rozwoju?

Naszym celem na rok 2017 jest umocnienie pozycji lidera poprzez zwiększenie rezerwacji, generowanych przez marketplace. Pozwoli to na zwiększenie zysków Salonów, a w konsekwencji utrzymanie zadowolenia obecnych partnerów i pozyskania nowych. Stale badamy potrzeby rynku i staramy się odpowiadać na nie nowymi funkcjonalnościami serwisu.