Branża:

produktywność

aplikacje

płatności i rozliczenia

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Timepot

Czym jest Wasz projekt?

Timepot jest aplikacją do ewidencji czasu pracy, wykonywanych zadań i urlopów. Podstawową funkcją Timepota jest monitorowanie czasu zadań w projektach. Aplikacja pozwala na mierzenie czasu za pomocą stopera lub wpisując go ręcznie do systemu. Zgromadzone dane można przeszukiwać, filtrować oraz generować raporty czasu pracy dla poszczególnych użytkowników i projektów. Timepot ma zaawansowany moduł finansowy. Dzięki niemu można śledzić przychody i koszty projektów oraz monitorować ich opłacalność.

Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym celem jest dostarczenie wartościowych raportów godzinowych i finansowych (obliczanych na podstawie logowanych godzin), które mogą pomóc przedsiębiorcom lepiej rozumieć co się dzieje w firmie, a freelancerom ułatwią rozliczenia z klientem.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierujemy do małych i średnich firm oraz freelancerów. Timepot generuje raporty czasu pracy i opłacalności niezależnie od tego czy rozliczają się w modelu time & materials czy fixed-price. Najczęściej naszymi klientami są freelancerzy, firmy z branży IT, agencje designerskie i digitalowe.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Timepot działa w modelu płatnej subskrypcji. Oferuje jeden prosty plan dla nielimitowanej liczby użytkowników i projektów. Kosztuje $4 za użytkownika miesięcznie.

Kto stoi za projektem?

Założycielami Timepota jest troje wspólników polskiego software housu - Sprakbit. To pierwszy startup w portfolio Sparkbitu, który na co dzień realizuje projekty na zlecenie.Wszyscy wspólnicy mają kilkunastoletnie doświadczenie w IT. Kasia Fulara, Jędrek Fulara i Michał Kręglewski początkowo tworzyli aplikację na użytek wewnętrzny. Zdecydowali się ją upublicznić w lutym 2017r.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aplikacja jest dostępna publicznie od lutego 2017r. Została wypuszczona z podstawowymi funkcjonalnościami, do których systematycznie dołączają bardziej zaawansowane funkcje takie jak moduł finansowy, timer czy wtyczka do Chroma. Mamy kilkuset użytkowników. W tej chwili aktywnie zbieramy feedback, przygotowujemy się do dodania kolejnych funkcjonalności i skupiamy na reklamie.

Jakie są plany rozwoju?

Nasze najbliższe plany to integracja z innymi narzędziami do zarządzania projektami, a także wypuszczenie polskiej wersji strony i aplikacji oraz reklama na polskim rynku.