Branża:

biznes i finanse

informatyka i programowanie

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

UpBeat

Czym jest Wasz projekt?

Up-beat to najbardziej nowoczesny i intuicyjny system kafeteryjny na rynku. Oferujemy szeroką ofertę benefitów pracowniczych, obsługę środków ZFŚS i proste zarządzanie wszystkimi świadczeniami pozapłacowymi w firmie. Up-beat to aplikacja serwerowa, a benefity są dostępne całkowicie online z komputera lub telefonu. W ofercie mamy produkty i usługi z zakresu mody, podróży, sportu, kultury i wypoczynku.

Jaki problem rozwiązujecie?

Up-beat to odpowiedź na potrzebę firm w zakresie oferowania i zarządzania bogatą ofertą benefitów. Pozwalamy zaoszczędzić czas i pieniądze przy rozliczeniach za świadczenia. Ponadto pomagamy budować zaangażowanie pracowników oraz zmniejszyć rotację i pozyskiwać nowych kandydatów. Oferowanie systemu kafeteryjnego przez firmy korzystnie wpływa na jej wizerunek (employer branding). Walczymy również z bezużytecznymi benefitami, bo w Up-beat to pracownicy wybierają świadczenia, które najbardziej im odpowiadają.

Do kogo kierujecie swój projekt?

System kafeteryjny Up-beat jest skierowany zarówno do dużych, jak i średnich czy mniejszych firm, które chcą oferować swoim pracownikom najlepszy wybór benefitów oraz w prosty sposób nimi zarządzać.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Projekt zarabia, dzięki opłatom wdrożeniowym (m.in. przystosowanie systemu kafeteryjnego i oferty benefitów pod klienta, założenie kont pracownikom) oraz abonamentowi miesięcznemu.

Kto stoi za projektem?

Up-beat powstał przy współpracy programistów oraz osób, działających w branży HR. Dzięki temu mamy niezawodny system przystosowany do wymogów użytkowników oraz ofertę odpowiadającą potrzebom działów HR.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

System kafeteryjny Up-beat ma za sobą pierwsze wdrożenia u klientów oraz grupę zadowolonych użytkowników. Regularnie otrzymujemy nowe zapytania ofertowe i odbywamy spotkania warsztatowe z firmami.

Jakie są plany rozwoju?

Głównym celem jest pozyskanie nowych klientów oraz dalsza rozbudowa oferty benefitów. W planach mamy również przygotowanie aplikacji mobilnej.