Branża:

aplikacje

e-commerce

dzieci i parenting

zdrowie i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

pośrednictwo

Babynote

Czym jest Wasz projekt?

Babynote to tracker ciążowy, czyli aplikacja pozwalająca po pierwsze stworzyć swoją własną "historię ciąży" poprzez zdjęcia i video, po drugie co tydzień wyświetlająca przyszłej mamie przydatne informacje o rozwoju jej maleństwa.

Jaki problem rozwiązujecie?

Czytelna i przyjemna oprawa, prostota obsługi, konsultowane z położną informacje oraz wizualnie estetyczne share'ables - dzięki czemu użytkownicy czują się bardziej związani z marką. Pomagamy im stworzyć swoją historię ciąży, by mogli po latach wrócić do niej i powspominać.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do kobiet w ciąży. Babynote jest częścią naszego ekosystemu aplikacji dla kobiet, stworzonego przez kobiety.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Aplikacja będzie monetyzowana poprzez linki lojalnościowe, kupony rabatowe oraz sporadyczne reklamy.

Kto stoi za projektem?

Agencja hype4.pl, a konkretnie jej żeńska część.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aplikacja została pobrana ponad 12000 razy, mamy 3000 aktywnych użytkowników głównie w UK, USA (na trzecim miejscu jest Polska). Lada chwila zaczynamy monetyzację ruchu w aplikacji.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy do końca 2017 roku osiągnąć 25000 pobrań i 10000 aktywnych użytkowników. W planach jest także generowanie foto-albumów z historią ciąży, na podstawie contentu dodanego przez użytkowniczki aplikacji, oraz specjalna, uproszczona aplikacja "BabyNote Dad" - dla ojców.