Branża:

moda i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

Mr.OddVest

Czym jest Wasz projekt?

Projekt Mr.OddVest powstał z zamiłowania do szczegółów, które dodają stylu, podrekślają charakter i sposób bycia. Lubimy gdy to co nas otacza jest piękne, nasycone kolorami, cieszy oko i angażuje wyobraźnię. Dlatego właśnie sięgnęliśmy do szycia kamizelek. Od XIX wieku są one gadżetem w modzie męskiej, wyróżniają i dodają szyku. W Mr.OddVest dajemy możliwość stworzenia kamizelki idealnie dopasowanej do potrzeb Klienta. Oddajemy w jego ręce konfigurator, w którym może wybrać swój krój, materiał wierzchni, podszewkę a nawet guziki. Każda kamizelka jest szyta ręcznie w naszej małej pracowni pod Warszawą, a materiały których używamy są najwyższej jakości. Sprowadzamy je z Europy w niewielkich ilościach, dlatego dostępność poszczególnych kolorów zmienia się nie tylko wraz z porą roku.

Jaki problem rozwiązujecie?

Dajemy możliwość stworzenia niepowtarzalnego elementu garderoby, podkreślenia swojego stylu i indywidualności, a jednocześnie udostępniamy przyjemne i łatwe w obsłudze narzędzie dzięki któremu można stworzyć kamizelkę i spędzić przy tym miło i kreatywnie czas.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierujemy do osób, które cechcują się dbałością o swój wygląd, są wymagające ale również zwracaja uwagę na cenę, nasze produkty są połowe tańsze niż te szyte u krawca. Nie wykluczamy również możliwości współpracy z kontrahentami biznesowymi. Już w tej chwili prowadzimy rozmowy z jedną z lokalnych sieci sprzedaży.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Na ten moment projekt zarabia na produktach sprzedawanych za pośrednictwem witryny internetowej.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi Aneta Jakubiak-Brzezińska, osoba od lat wdrażająca strategie marketingowe i zarządzająca działami marketingu w branżach: motoryzacyjnej i fmcg.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie projekt jest wdrożony na rynku polskim. Pracujemy nad jego promocją i rozpoznawalnością. Nasza witryna generuje miesięczną sprzedaż na poziomie kilku sztuk produktu.

Jakie są plany rozwoju?

Następnymi krokami jest profesjonalne przetłumaczenie całego serwisu na język angielski, wprowadzenie gotowych produktów na platformy sprzedażowe takie jak np. Shoplo