Branża:

biznes i finanse

społeczność

płatności i rozliczenia

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Psiecurity

Czym jest Wasz projekt?

Psiecurity to innowacyjny projekt abonamentów weterynaryjnych, będących długotrwałym i samofinansującym się narzędziem, które ma na celu podniesienie jakości życia zwierząt domowych dzięki ułatwieniu dostępu do weterynarzy poprzez eliminację bariery finansowej. Model biznesowy Psiecurity od wielu lat funkcjonuje i sprawdza się w zakresie opieki medycznej dla ludzi (prywatna opieka medyczna - najczęściej zapewniana przez pracodawcę). Dla zwierząt jest to pierwsza tego typu inicjatywa.

Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym celem jest rozwiązanie problemu braku pieniędzy na wysokie koszty usług weterynaryjnych. Z przeprowadzonych ankiet wśród właścicieli psów, oraz weterynarzy wynika jednoznacznie, że jest to istotny problem społeczny. Poniżej 3 najważniejsze wnioski wynikające z przeprowadzonych ankiet: 1. Z powodu braku pieniędzy lub obawy o koszty związane z leczeniem, 40% właścicieli psów nie poszło z nimi do weterynarza (lub przesuneli wizytę w czasie) n= 200 2. Obawa o koszty związane z leczeniem weterynaryjnym, była najczęściej wymieniana przeszkodzą przy adopcji psa ze schroniska n= 50 3. 100% ankietowanych lekarzy weterynarii spotkało się z koniecznością uśpienia psa, ponieważ właściciel nie miał pieniędzy na dalsze jego leczenie. n= 30 Psiecurity powstaje po to, aby wyeliminować wszystkie wspomniane wyżej problemy, a dokładnie ich wspólną przyczynę: BARIERĘ FINANSOWĄ W DOSTĘPIE DO USŁUG WETERYNARYJNYCH. Od teraz właściciel psa, płacąc określoną stałą miesięczną opłatę, będzie przygotowany na wszystko to, co przyniesie (psi) los.

Do kogo kierujecie swój projekt?

W pierwszej kolejności są to oczywiście właściciele psów. Natomiast bardzo liczymy na gminy, które są właścicielami schronisk dla bezdomnych psów. Dzięki Psiecurity mogą wprowadzić 'ofertę' adopcji zwierzaka wraz z zapewnioną opieką weterynaryjną dla niego. Ponadto z naszej oferty mogą skorzystać również firmy, które poszukują sposobów na uatrakcyjnienie swoich ofert pracy. Pracodawca oprócz zapewnienia prywatnej opieki medycznej dla pracownika, mógłby oferować również zapewnić opiekę weterynaryjną dla jego pupila, która jest nie mniej ważna.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Większość dochodu zostanie przeznaczona na wynagrodzenia dla weterynarzy, na pokrycie ich kosztów. Natomiast nie wszystkie abonamenty zostaną wykorzystane w 100% i tutaj pojawi się zysk.

Kto stoi za projektem?

Grzegorz Sojka, kilka lat doświadczenia zawodowego w obszarze produkcji innowacyjnego oprogramowania, oraz marketingu i handlu w korporacjach. Odpowiedzialny za kompleksową realizację przedsięwzięcia. Prywatnie właściciel Orinoko (charta angielskiego), Kostka (sznaucer miniaturka, zabrany z ulicy) i Benka (kot ze schroniska)

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aktualnie jesteśmy na etapie tworzenia sieci weterynarzy, którzy będą przyjmować naszych klientów. Docelowo planujemy stworzyć sieć ok. 300 weterynarzy.

Jakie są plany rozwoju?

Pierwszym ETAPEM projektu PSIECURITY jest stworzenie sieci weterynarzy Psiecurity i bazy klientów. Ponadto stworzenie pierwszych własnych placówek weterynaryjnych, oraz rozwinięcie oferty o abonamenty dla kotów. DRUGI ETAP: Wprowadzenie do oferty "smart obroży". Smart obroża, to obroża, które podobnie jak ludzkie smart zegarki monitorują aktywności życiowe (ilość kroków, tętno, wszelkie aktywności fizyczne). Integracja danych ze smart obroży pozwoli na obniżenie kosztów abonamentów. Jeśli właściciel psa dba o jego zdrowy tryb życia (a monitorujemy to za pomocą smart obroży), oraz odbywa regularne profilaktyczne wizyty i badania, to wówczas zostanie obniżona opłata za abonament. TRZECI ETAP: Dzięki monitorowaniu dużej ilości psów jesteśmy w stanie stworzyć zaawansowany system do analizy tych danych w celu optymalizacji metod leczenia zwierząt (analizowanie danych zarówno ze smart obroży jak i psich kartotek).