Branża:

produktywność

aplikacje

gastronomia

lifestyle

płatności i rozliczenia

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Cheefo

Czym jest Wasz projekt?

Cheefo to platforma B2B2C składająca się z narzędzi dla lokali gastronomicznych oraz aplikacji mobilnej dla Konsumentów. Konsument korzystając z aplikacji mobilnej może wejść do restauracji, zeskanować kod QR na stoliku i złożyć zamówienie przez konieczności czekania na obsługę. Ponadto Konsument może domawiać kolejne pozycje podczas konsumpcji i finalnie zapłacić za zamówienie poprzez aplikację (lub tradycyjnie). 

Jaki problem rozwiązujecie?

Dla lokali gastronomicznych likwidujemy konieczność posiadania wielu narzędzi do nowoczesnego prowadzenia lokalu. Cheefo dla Lokali składa się z: aplikacji mobilnej dla obsługi, panelu POS, aplikacji webowej do statystyk, administracji, wspierania akcji marketingowych poprzez Push notyfikacje, programy lojalnościowe - mikro komputerze Raspberry PI służący jako serwer druku dla drukarek fiskalnych i bonownic - plug&play - aplikacji mobilnej dla kuchni - panel KDS (Kitchen Display System) Dla Konsumentów dajemy możliwość zdjęcia ograniczeń operacyjnych lokalu, ponadto umożliwiamy składanie zamówień 4 kanałami: - przy stoliku - pre-order (przychodzę na gotowe) - takeaway (odbiorę samemu) - delivery (poproszę o dostawę)

Do kogo kierujecie swój projekt?

Cheefo kierowane jest do lokali "codziennych" ale również do foodtrack'ów i barów / pijalni piwa. Cheefo kierowane jest do Konsumentów aktywnych, z dowolnego powodu nie chcących czekać na obsługę, obeznanych z smatfonami.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Projekt zarabia na kilku płaszczyznach: 1. wdrożenie, szkolenia, materiały promocyjne (500zł - 2000zł) 2. miesięczny abonament (dwa rodzaje pakietów: 99zł / 149zł) 3. prowizja od zmówienia rozpoczętego przez Konsumenta: przy stoliku - 3%, pre-order - 4,5 %, takeaway - 6%, delivery - 6%.

Kto stoi za projektem?

EngineArch - softwarehouse specjalizujący się w tworzeniu narzędzi dla korporacji i startup'ów. Na codzień współpracujemy z PKO BP, Fundacją BZ WBK, UEFA Grzegorz Worpus-Budziejewski - wieloletni manager restauracji z wieloma sukcesami gastronomicznymi na koncie, artysta

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Działamy aktywnie w Łodzi, współpracuje z nami 12 lokali. Rozpoczęliśmy sprzedaż w Berlinie - aktualnie aplikacji jest tłumaczone na język niemiecki, angielski, francuski, ukraiński i rosyjski. Warto dodać, że tłumaczenie obejmuje nie tylko treść statyczną aplikacji ale również treść zmienną tj. menu, programy lojalnościowe

Jakie są plany rozwoju?

Kapitalizujemy na danych, które pozyskujemy z kompletnego cyklu życia zamówienia w lokalu. Pracujemy na modułem Artificial Intelligence, którego celem jest uczenie się restauracji i obliczanie czasów realizacji zamówienia. W niedalekiej przyszłości uruchomimy stronę alternatywną do pyszne.pl, pizzaportal.pl wprowadzając innowację poprzez informowanie Konsumenta o czasie realizacji zamówienia jeszcze przed jego złożeniem w oparciu o inteligentny algorytm. Integracja z firmami dostarczającymi zamówienia gastronomiczne (w pierwszej kolejności z Papu Kurier).