Branża:

e-commerce

marketing i reklama

lifestyle

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Giffti

Czym jest Wasz projekt?

Jako giffti.com jesteśmy pierwszym i jedynym portalem internetowym działającym online w formie przejrzystej wyszukiwarki kart podarunkowych, dostępnych na rynku polskim. Ułatwiająca użytkownikom w zorientowaniu się jakie karty i w jakiej formie oferowane są poprzez firmy oraz umożliwiającą dokonanie zakupu karty podarunkowej. Portal internetowy giffti.com bazuje na realnych i istniejących firmach zainteresowanych promocją swoich kart podarunkowych wśród kupujących, a także jest idealny dla firm, które chciałyby wprowadzić sprzedaż wirtualnych kart podarunkowych do swojej oferty. Pomysł stworzenia giffti.com jest odpowiedzią na zwiększającą się obecność e-handlu w naszym codziennym życiu oraz rosnącą popularnością kart podarunkowych, stosowanych jako sposób na prezent.

Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym zadaniem jest dostarczenie użytkownikom informacji o kartach podarunkowych, zainteresowany może sam dokonać analizy w wyborze karty, i tym samym dokonać zakupu karty podarunkowej, a nasza strona umożliwia to poprzez informacje i kategoryzacje kart podarunkowych, wszystko to w jedynym miejscu. Jesteśmy nie tylko bazą danych, ale również zapewniamy bardzo przyjazny dla użytkownika portal internetowy, który umożliwia firmom jeszcze bardziej profesjonalnie podejść do marketingu swoich produktów. Dzięki zaawansowanemu połączeniu marketingu, a także dzięki multipartnerskiej formule projektu, tworzymy całkowicie innowacyjną platformę marketingową na rynku. System przydatny jest również dużym, małym i średnim firmom, które jeszcze nie posiadają w swojej ofercie sprzedaży kart podarunkowych. Dzięki stworzonemu naszemu systemowi i takie firmy mogą zaistnieć na rynku i być rozpoznawalne.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Portal jest kierowany do każdej grupy wiekowej, która dokonuje zakupów. Jednak przede wszystkim oferta giffti.com skierowana jest do osób: - które chciałyby znaleźć prezent; - zainteresowanych zakupem karty podarunkowej, która pozwali na dostarczenie osobie obdarowanej możliwości wybrania prezentu. Dążymy do stworzenia wygodnego punktu kompleksowej obsługi użytkownika przy wyborze prezentów. W dzisiejszych czasach nie zawsze mamy możliwość i czas na przeszukanie internetu, czy też poszukania w sklepach stacjonarnych i znalezienia odpowiedniego prezentu dla znajomych, rodziny czy przyjaciół, a dzięki nam klient ma wszystko w jednym miejscu. Chcemy połączyć radość, szczęście, zadowolenie osób wybierających prezent jak i osób obdarowanych.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Projekt będzie działał w modelu abonamentowym, mamy przygotowane kilka pakietów abonamentowych spersonalizowanych pod każdy rodzaj działalności. Zarówno duże jak i małe firmy znajdą atrakcyjną ofertę dla swojej działalności.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoją dwie osoby, które wpadły na pomysł same przeczesując internet w poszukiwaniu prezentu. Był problem w braku informacji o ofertach, kartach podarunkowych w jednym miejscu i pojawił się pomysł jak go rozwiązać.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis został uruchomiony we wrześniu 2017. Od chwili uruchomienia naszą stronę odwiedza coraz więcej klientów. Wszyscy użytkownicy, którzy skorzystali z naszych usług pozytywnie ocenili sam serwis oraz jakość oferty. Widzimy duże zainteresowanie na rynku kart podarunkowych i ciągle rosnące grono użytkowników. Nasze badania pokazały, że zdecydowana większość osób uznała prezent w postaci karty podarunkowej za atrakcyjny. Dla badanych karty były najlepszą formą prezentu lub nagrody, a większość naszych klientów twierdziło natomiast, że to dobry pomysł.

Jakie są plany rozwoju?

Głównym celem jest pozyskanie nowych klientów oraz dalsza rozbudowa oferty. W trakcie realizacji i w planach - kolejne funkcjonalności jak np: przygotowanie aplikacji mobilnej czy też cyfryzacja e-gift karty. Naszym celem na rok 2018 jest umocnienie pozycji lidera poprzez zwiększenie ofert generowanych przez marketplace. Pozwoli to na utrzymanie zadowolenia obecnych partnerów i pozyskania nowych. Stworzenie portalu jest pierwszym krokiem do budowy platformy umożliwiającej natychmiastowy przegląd oraz zakup kart podarunkowych aby klienci mieli dostęp do kart podarunkowych w każdej chwili i jednym miejscu.