Branża:

zdrowie i uroda

sport

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

usługi premium

Myfitweb

Czym jest Wasz projekt?

Myfitweb.pl oferuje totalną nowość na polskim rynku, wygodny sposób na trening dla tych, którzy chcą ćwiczyć bez zobowiązań i mieć szereg możliwości. Osoby które, ćwiczą sporadycznie lub nie lubią umów, za pośrednictwem Myfitweb.pl, mogą kupować wejściówki w promocyjnych cenach do 70% taniej niż w klubie. Każdy ma możliwość zróżnicowania swojego treningu, nie będzie nas ograniczać jedna lokalizacja czy umowa, a promocyjne ceny sprawią, że akurat portfel nie wyszczupleje. Natomiast dla tych, którzy regularnie ćwiczą na Myfitweb.pl można kupić Multikarnety: jeden karnet upoważniający do wstępu do wielu klubów jednocześnie i to w cenie zwykłego karnetu open w klubie. Jak to działa: na stronie Myfitweb.pl użytkownik wpisuje dogodną dla siebie lokalizację, wybiera zajęcia i siłownie, płaci za karnety lub wejściówki i z kodem w swoim telefonie idzie do klubu fitness. Usługa jest prosta i wygodna dla każdego. W serwisie można korzystać też z bazy ćwiczeń i generatora treningów. Dzienniczek dietetyczny dostępny dla każdego pozwoli zadbać o zbilansowaną dietę. Zaplanujesz swoje posiłki, kalorie i na bieżąco będziesz sprawdzać, jak wygląda ich dzienne spożycie. To wyjątkowo wygodne narzędzie będzie kontrolować plan żywieniowy za nas samych.

Jaki problem rozwiązujecie?

Według statystyk zaskakujące jest to, że nawet do 67 proc. procent osób posiadających karnet nigdy z niego nie skorzysta! Tym samym pieniądze idą na marne. Załóżmy więc, że nie możesz odwiedzać siłowni regularnie (np. co najmniej 3 razy w tygodniu), a odwiedzasz ją średnio raz w tygodniu. W tym scenariuszu członkostwo w siłowni kosztuje 31,25 zł za wizytę (125 zł dzielimy na 4 nasze obecności). To dość drogie, a może być jeszcze droższe, jeśli masz kilka miesięcy przerwy lub latem wybierasz się na urlop i nie będziesz chodził wcale! Jeśli znasz taką sytuację z autopsji to pora z tym skończyć. Płacenie za każdym razem, gdy faktycznie idziesz na siłownię, zamiast blokowania członkostwa, będzie znacznie rozsądniejszą alternatywą. Jednak kupowanie wejściówek bezpośrednio w klubie jest wyjątkowo drogie, ceny za jednorazowe wejścia są wysokie, a koszt jednej wizyty może wynosić nawet 50 zł. Tu z pomocą przychodzi serwis Myfitweb.pl. Ma on w swojej ofercie 200 klubów w całym kraju, które pozwalają płacić za wizytę mniej. Ma też świetną funkcję wyszukiwania, aby znaleźć odpowiednią dla siebie siłownię czy zajęcia – blisko domu lub pracy, w odpowiednich godzinach. Dzięki usłudze Myfitweb nie trzeba kupować miesięcznego karnetu, który przykładowo jest w cenie 150 zł. Na Myfitweb można kupić cztery wejścia na zajęcia, np. po 15 zł, bo przecież niektórzy chodzą do klubu fitness tylko raz w tygodniu. Tym samym wydajemy 60, a oszczędzamy 90 zł. A dla tych, którzy regularnie ćwiczą ale chcieliby w różnych miejscach oferujemy multikarnety Myfitweb. : jeden karnet upoważniający do wstępu do wielu klubów jednocześnie i to w cenie zwykłego karnetu open w klubie. Cena takiego karnetu jest nie wyższa niż cena karnetu open w klubie, który normalnie jest najdroższy z tych do których chcemy regularnie uczęszczać.

Do kogo kierujecie swój projekt?

1. Do osób już aktywnych fizycznie, ale też do tych, którzy na siłowni nigdy nie byli. Motywujemy do tego żeby zacząć żyć zdrowo. 2. Do klubów fitness, siłowni, basenów i innych obiektów sportowych. 3. Do pracodawców chcących aktywizować swoich pracowników.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Na prowizji od sprzedaży wejściówek i multikarnetów. Wejściówki Myfitweb można porównać do polityki cenowej linii lotniczych lub hoteli, które sprzedają ograniczoną pulę biletów lub noclegów w niskich cenach za pośrednictwem różnych serwisów internetowych, wiedząc, że nie zapełniliby 100% miejsc w samolocie lub w hotelu gdyby sprzedawali wszystkie bilety/noclegi po normalnej cenie. Niska cena spełnia dwie role: • Zapełnia w 100% miejsca w samolocie lub hotelu. • Przede wszystkim stanowi swoistą metodę promocji, gdyż osoba, która kupi bilet lub nocleg w niskiej cenie zacznie polecać ofertę swoim znajomym oraz rodzinie. Dodatkowo w przypadku branży fitness wejściówki Myfitweb zwiększą klubom wskaźnik utrzymania klienta, gdyż bardzo często zdarza, się z klient rezygnuje z członkostwa po 2-3 miesiącach z powodu braku czasu, a wejściówki Myfitweb pozwolą klubowi utrzymać relację z klientem, dla którego wejściówki stanowić będą fajną alternatywę.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi Rafał Sokołowski. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Skończył studia na dwóch kierunkach Finanse i Bankowość oraz Zarządzanie i Marketing. Laureat XVII Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej. Zdał wszystkie 3 etapu programu Chartered Financial Analyst Programme (CFA®). Skład Myfitwebowego teamu wchodzą freelancerzy: dietetyk, trener, dziennikarz oraz social media menadżer. Po drugiej stronie wsparcie technologiczne i sprzedażowe.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Rozpoczęliśmy już sprzedaż. Wejściówki i multikarnety można już kupić do prawie 200 klubów, z czego większość znajduje się w Warszawie. Jeżeli chodzi o same wejściówki to można je kupić na ponad 15 tysięcy zajęć miesięcznie.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy pozyskiwać coraz więcej klubów - oprócz mniejszych, stawiamy także na duże sieci klubów fitness i siłowni. Do końca roku chcemy co najmniej podwoić ilość klubów. W planie są rozmowy z pracodawcami, którzy mogą przystąpić do naszego programu. Ponadto planujemy stworzyć marketplace dla trenerów personalnych i dietetyków. Za pośrednictwem Myfitweb będą mogli m.in. prowadzić konsultacje online, rozpisywać treningi i diety, monitorować postępy swoich podopiecznych, przyjmować płatności za usługi a co najważniejsze pozyskiwać nowych klientów.