Refericon

abonament, aplikacje, e-commerce, freemium, inwestor prywatny, marketing i reklama

Finansowanie: inwestor prywatny

Model biznesowy: abonament, freemium

Udostępnij:

Czym jest Wasz projekt?

Refericon umożliwia wykorzystanie marketingu referencyjnego każdemu, kto chce z niego korzystać. Marketing referencyjny to zorganizowana forma promowania produktów lub usług za pośrednictwem swoich klientów wśród ich znajomych w sposób nieformalny. Cały mechanizm zautomatyzowaliśmy i zamknęliśmy w aplikacji.

Jaki problem rozwiązujecie?

83% klientów jest skłonnych polecić kupowane przez siebie produkty, ale faktycznie robi to tylko 29%. Nasza aplikacja automatyzuje i grywalizuje proces polecenia sklepu. W konsekwencji do sklepu są kierowani nowi klienci, a Ci niezdecydowani są dodatkowo motywowani do zakupu.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasza aplikacja jest przeznaczona dla ecommerce. Z obserwacji wiemy, że aby przyniosła ona odczuwalne korzyści, ruch na stronie powinien oscylować około 4 000 odsłon miesięcznie.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Oferujemy darmowy okres, podczas którego trwania badamy konwersję, a po jego zakończeniu proponujemy konkretny pakiet – jego wielkość zależy od ilości wysłanych poleceń. Narzędzie może również działać w trybie darmowym, wtedy jednak ilość wysłanych poleceń jest ograniczona.

Kto stoi za projektem?

Na czele zespołu stoi Paweł Styperek, który jest pomysłodawcą całego przedsięwzięcia. Paweł do zespołu zaprosił wieloletniego współpracownika z innego projektu, programistę Damiana, który napisał aplikację od podstaw. Na etapie MVP Refericon wsparł Adam, który badał rynek i zbierał uwagi użytkowników aplikacji. W momencie, kiedy aplikacja stała się w pełni funkcjonalna zespół wsparł programista Łukasz zajmujący panelem administracyjnym i backendem aplikacji, a także Robert zajmujący się marketingiem i reklamą.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aplikacja jest w pełni funkcjonalna i została zainstalowana na około 100 sklepach. Osiągamy wyniki zależne od branży naszych klientów. Dla jednego z nich wygenerowaliśmy przychód w wysokości ponad 34 000 zł, co szczegółowo opisaliśmy w case study dostępnym pod adresem: https://refericon.pl/marketing-referencyjny-case-study

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy m.in. podnieść średni CTR, który wynosi 7% i liczbę wysłanych poleceń poprzez dopracowanie frontu aplikacji, co w konsekwencji ma się przełożyć na wyższy wskaźnik konwersji u naszych klientów. Pracujemy także nad nowymi funkcjami narzędzia, tak by wykorzystać w pełni pozostałe kanały komunikacji m.in. Facebook messengera, czy dać możliwość użytkownikom jednoczesnego polecenia sklepu i zapisania się do jego newslettera. W dalszej perspektywie chcemy przetłumaczyć aplikację i wejść z nią na rynki zagraniczne.

Hetbot to młoda dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z Łodzi, której specjalizacją są autonomiczne roboty do transportu wewnątrzzakładowego. Firma Hetbot powstała w 2020 roku z inicjatywy zespołu doktorantów i pracowników Politechniki Łódzkiej, ale doświadczenie zespołu jest budowane...

Microamp Solutions tworzy infrastrukturę dla nowoczesnych sieci komórkowych 5G. Produkty Microamp Solutions umożliwiają wdrażanie hot-spotowej, otwartej sieci 5G działającej w paśmie fal milimetrowych oraz w pasmach sub-6GHz. Dzięki naszym produktom możliwe jest również wdrażanie prywatnych sieci...

Topic to platforma, która pozwoli Ci poznać osoby podzielające twoje zainteresowania. Serwis umożliwia kontakt z losowymi osobami o podobnych zainteresowaniach. Użytkownicy łączą się za pomocą chatu video i mają możliwość rozmowy w więcej niż tylko dwie osoby. Jaki problem rozwiązujecie? Jesteśmy...

Opisując zalety nowatorskiego opakowania postaram się o zainteresowanie Państwa projektem, które przejawia duże oszczędności pod względem ekonomicznym i ekologicznym jednocześnie. FLOWTOGO jest prywatną inicjatywą, powstał w oparciu o obserwacje rynku opakowań i rozmowy z wieloma osobami o...

ClinicHunter jest marketplace’em turystyki medycznej, który łączy kliniki z pacjentami, którzy chcą leczyć się za granicą. Pomagamy pacjentom znaleźć kliniki na fragmentarycznym rynku. Docieramy do nich za pomocą wartościowego contentu medycznego, edukujemy ich, a także budujemy ich zaufanie....

Futuro Games jest studiem, które powstało z pasji do twórczej edukacji dzieci, połączonej z nowoczesnymi technologiami. Ponieważ mamy silną alergię na nudę, przykładamy wielką wagę do tego, by nasze produktu łamały paradygmat procesu nauki jako smutnego obowiązku. Naszym pierwszym produktem jest...

Miniraty.pl jest firmą pożyczkową, wyspecjalizowaną w udzielaniu krótkoterminowych, celowych pożyczek ratalnych. Nasz system płatności ratalnych miniraty.pl, umożliwia rozłożenie płatności za ubezpieczenia komunikacyjne (OC i AC) oraz majątkowe (dom, mieszkanie) na od 3 do 11 dogodnych rat. Nasi...

Jakdolece to wyszukiwarka tanich lotów i okazyjnych ofert wakacyjnych. Naszym głównym celem jest pełna automatyzacja procesu wynajdowania okazyjnych połączeń. Nasze oferty wyszukiwane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najlepsze z nich publikowane są od razu na stronie głównej, w mediach...

BudgetBee to nowoczesna aplikacja, oparta na działaniu budżetu partycypacyjnego, wspierającą zarządzanie firmowym budżetem i dodatkami dla pracowników. BudgetBee daje możliwość efektywnej realizacji wspólnych przedsięwzięć i celów oraz gwarantuje pełną personalizację dodatków/benefitów dla...

fachowisko.pl to portal ogłoszeniowy przeznaczony dla fachowców z branż pracujących dla budownictwa takich jak (budowa, remonty, wykończenia, wyposażenia, projektowanie, aranżacje wnętrz, rewitalizacje ogrodów, pogotowie elektryczne, pogotowie hydrauliczne i wiele innych branż, które zajmują się...